Spelindustrin pratar spelvåld med Trump på torsdag

Robot
Spelindustrin pratar spelvåld med Trump på torsdag

ESA ska ha en "faktabaserad diskussion" med USA:s president.

#esa, #trump, #våldsamma-spel


Medlem

Vi borde skicka över Margareta Persson:

Medlem

Faktabaserad? Vet ESA vilka dem ska prata med?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av ohem:

Faktabaserad? Vet ESA vilka dem ska prata med?

Fake news! Fake news! Kommer han skrika.

Medlem

Hah! lycka till, ESA! You're gonna need it!

Medlem

Vilket skämt, allt för att inte foka på verkliga problemen.

Inaktiv

Haha faktabaserad är som upplagt att folk ska nappa på och förlöjliga. Detta kan bli ganska roligt men tyvärr mest sannolikt på ett tragiskt sätt.

Medlem

Vet inte om Trump är en stor fan av fakta.

Ambassadör
Xbox

Det här kommer sluta väl...


signatur

Jump in.

Medlem

Kommer att bli intressant och se en analys av snacket efter, likt denna.

Med det i tanke tror jag det kommer bli en fars utav det hela, tröttsamt att inte vilja fokusera på de riktiga problemen i frågan, men är ju tyvärr inget nytt. :-/


signatur

Nämen!

Avstängd

Jag förstår inte riktigt kommentarerna här. Trump är väldigt empirisk om man jämför med vänstern. Vänstern idag, som egentligen bara är feminister, drar sina slutledningar baserat på förutfattade idéer och känslor.

Medlem
Skrivet av Pungvred:

Jag förstår inte riktigt kommentarerna här. Trump är väldigt empirisk om man jämför med vänstern. Vänstern idag, som egentligen bara är feminister, drar sina slutledningar baserat på förutfattade idéer och känslor.

En hyfsat förenklad syn på saken. Man skulle till och med kunna kalla din åsikt baserad på en förutfattad idé och känsla.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

eld
Medlem
Skrivet av Pungvred:

Jag förstår inte riktigt kommentarerna här. Trump är väldigt empirisk om man jämför med vänstern. Vänstern idag, som egentligen bara är feminister, drar sina slutledningar baserat på förutfattade idéer och känslor.

heh.

Inaktiv

Vad hände med detta? Antog vi skulle få en follow up igår eller idag.

1
Skriv svar