Första Beyond Skyrim: Morrowind-teasern visar... well, Morrowind i Skyrim

Robot
Första Beyond Skyrim: Morrowind-teasern visar... well, Morrowind i Skyrim

Ännu en gammal Tamriel-del på väg att återskapas i Skyrim.

#beyond-skyrim, #mod, #morrowind, #skyrim, #the-elder-scrolls


Medlem

Är detta Skywind och Skyblivion fast under andra namn?


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

"Vilket The Elder Scrolls V-spel är bäst?" Uhmm Skyrim? Det är ju enda som är en 5a.

Medlem

Ja den där voice-overn hjälpte då verkligen inte att sälja in modden.

Inaktiv
Skrivet av Juel91:

"Vilket The Elder Scrolls V-spel är bäst?" Uhmm Skyrim? Det är ju enda som är en 5a.

En sk. kluring

Medlem

Aha, de vill ha samma fysikproblem i Morrowind som det är i Skyrim alltså?


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

ZZzznarrrk


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Är detta Skywind och Skyblivion fast under andra namn?

nej detta är helt annat team.


signatur

Spelar på: PC, Nintendo Switch, PS5 och iOS.
Äger även: NES, SNES, Saturn, Playstation 1,2,3,4, PSP, XBOX360.

ELF
Medlem

Oblivion måste jag nog säga då jag enbart har spelat Oblivion och Skyrim och Oblivion är första riktiga open world spelet jag kört. Sjukt underbar känsla när jag satte min första fot i den världen.

Skrivet av Juel91:

"Vilket The Elder Scrolls V-spel är bäst?" Uhmm Skyrim? Det är ju enda som är en 5a.

Tror det var lite för många öl igår för herr Helenius eller så hade han bara inte fått i sig kaffet...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Spelade Morrowind när det begavs sig. Var inte imponerad då och blir inte imponerad nu. Hela atmosfären kändes för mörk och stundtals var storyn bara knystad. Oblivion var det spel som fick mig "hooked" på serien trots att man även spelat Arena och Daggerfall.

Oblivion var för sin tid ett enormt imponerande spel. Snygg grafik, bra story och en stora map att springa över. Det i kombination med helt hysteriska karaktärer och buggar gjorde spelet riktigt kul. Att döda en NPC och sedan springa runt hela mapen för att få en guard att spawna från absolut ingenstans från en sjö var riktigt roligt.

Skulle gärna se Oblivion hellre än Morrowind faktiskt.

Medlem

Vad är skillnaden på Skywind och Beyond Skyrim: Morrowind? Försöker båda återskapa originalets värld samt story/quests?

Medlem
Skrivet av Schploff:

Vad är skillnaden på Skywind och Beyond Skyrim: Morrowind? Försöker båda återskapa originalets värld samt story/quests?

Skywind är en remake av morrowind i skyrim-motorn medans beyond Skyrim är Morrowind i samma tidsålder som Skyrim.


signatur

Spelar på: PC, Nintendo Switch, PS5 och iOS.
Äger även: NES, SNES, Saturn, Playstation 1,2,3,4, PSP, XBOX360.

1
Skriv svar