25 minuter gameplay från State of Decay 2

Robot
25 minuter gameplay från State of Decay 2
Medlem

Kanske är jag som tröttnat på zombies i allmänhet. Men det såg ganska fattigt ut. Animationerna var inget vidare och grafiken var inget att höja ögonbrynen för. Och detta var alltså pc versionen. Illa. Svårt att se att dom ska hinna putsa till så värst mycket innan släpp.

Själva basbyggandet höjer förhoppningsvis spelet. Skönt att det går att testa "gratis" iaf.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

@Tassel: Tänkte precis samma sak när jag såg första spelet, men det visade sig vara helt fantastiskt. Jag håller med att det inte är en looker precis men jag tror att det kan bli väldigt bra. Enda som saknades i första spelet var coop.

Medlem

Fråga är ju om det bara är coop eller vs också?

Medlem
Skrivet av Tassel:

Kanske är jag som tröttnat på zombies i allmänhet. Men det såg ganska fattigt ut. Animationerna var inget vidare och grafiken var inget att höja ögonbrynen för. Och detta var alltså pc versionen. Illa. Svårt att se att dom ska hinna putsa till så värst mycket innan släpp.

Själva basbyggandet höjer förhoppningsvis spelet. Skönt att det går att testa "gratis" iaf.

Wow kan man ha mer negativ attityd än du?

Testpilot

Spelade 1an en sommar då jag hade tråkigt och det var roligare än vad jag trodde.
Hade en bra blandning av att försöka bygga en bas tillsammans med överlevare tillsammans med att försöka rensa arean från zombies.

Det enda som var lite dåligt enligt mig var att fightingsystemet var uselt. Jag körde över de flesta zombies med bil istället

Medlem

Gillade 1an väldigt mycket, detta såg kul ut!

Medlem

Ser ut som första med lite förbättringar här och där. Flera av byggnaderna är återanvända så i nuläget ser det billigt gjort ut.

Ambassadör
Xbox

Det här är ju bara en del av spelet, co-op exploration. Den feta singleplayerdelen med basbyggande, samlande, se till att ens survivors klarar sig och vad det nu blir för story är ju huvuddelen av spelet.

SoD2 är ju en IGN First titel hela mars typ så vi lär få se mycket mer framöver!


signatur

Jump in.

1
Skriv svar