Activision avtäcker Call of Duty: Black Ops 4.

Robot
Activision avtäcker Call of Duty: Black Ops 4.

Och det släpps redan den 12 oktober.

#Black-Ops-2, #Call, #Duty, #of


Medlem

Bör väl ryktena om PS5 dev kits stämma ändå kanske?

Medlem

"forget what you know" "Because we are going to re-use everything we've done the last 10 years"

Medlem

Ser mer fram emot Modern Warefare 2 Remastered 😁

Medlem

12 october dom som alltid haft första veckan i november för typ alla call of duty senaste 10 åren. Säkert före 2018's Battlefield också

Medlem
Medlem
Skrivet av rewoX:

12 october dom som alltid haft första veckan i november för typ alla call of duty senaste 10 åren. Säkert före 2018's Battlefield också

Har kanske med Red Dead Redemption 2 release att göra, alltför tätt inpå. Dock lär CoD sälja som smör vilket fall.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

eld
Medlem

Final fantasy IIIIIIIIIIIIIII

Medlem

Call of Duty: The milking

Redaktör
Skrivet av delli:

Bör väl ryktena om PS5 dev kits stämma ändå kanske?

Mja. Fler än den här snubben har förutspått Black Ops 4, och hans info stämde inte fullt ut (ingen Switchversion presenterad). Så jag tycker inte just det här avtäckandet stärker hans trovärdighet.


signatur
Medlem

How about.... nä.

CoD serien är helt över för min del nu, vet inte riktigt varför men CoD WW2 var väldigt osmakligt för mig

Förmodligen för jag har växt upp och pallar inte med tempot längre.
Aja, fick se CoDs ljusaste dagar iallafall

Medlem

Undrar om dom kunde göra CoD men på medeltiden hmmmmmmmm

Den teasern var ganska identitetslös, kunde ha varit vilket future warfare cod som helst.

Medlem

@VeZZLaN88: 2019 blir de Treyarch behöver ingen bundle med ett remastered spel i bundlen. Ininfity ward däremot behöver det, vilket blir nästa år

KoP
Medlem

Att inte folk tröttnar på dessa spel någongång. 😂

Medlem

Cod ww2 hade potential men...

Det var stundvis riktigt grymt i single player men ojämn kvalité blandat med löjliga superhero-moments, som att man sitter på en AA-kanon och skjuter ner 40-stukas, tar verkligen bort en stor del av inlevelsen. Detsamma gäller animationer, stundvis är det riktigt atmosfäriskt som när man börjar landstigningen, för att sedan se orelaterade NPC:er dö lika stelt som om det vore medal of honor från 2002, synd när man lägger ner så mycket jobb, för det såg fantastiskt ut väldigt ofta.

Angående multiplayer så lämnade det en del att önska, men det var ändå det närmaste vi kommit de gamla spelen i både nätkod, flyt och gameplay, men mycket saknades fortfarande och det lär knappast bli något långlivat i communityn som vanligt. Glad att man fick uppleva och lira i klaner under cods glansdagar (cod1-cod4).

Battalion 44 är det MP cod inte längre har.

Medlem

Usch näää!!!

Medlem

Tänk om man hade försökt komma på något nytt.

1
Skriv svar