Senaste ryktet kring GTA 6: Tillbaka till Vice City

Medlem

Nog för att jag gillade Vice City men vill hellre se en uppföljare på GTA London. Kanske lite Lock Stock-tema?!!


signatur

no remorse

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Kan också få en kvinnlig huvudkaraktär.


Då kanske spelet har en chans att få 5 plus av Aftonbladet. xD

Avstängd

"..Jag vill, du vet jag vill men kanske, först om tre-fyra år..."

Vem orkar vänta så länge?

GTA VI är det nya TES VI som är det nya HL3?

Medlem

Vi är så illa tvungen att ha en kvinnlig karaktär i huvudrollen för uppfylla kvoten annars kommer världen att gå under måste vara hemskt att vara dev nu förtiden, när man inte kan ha en dröm om hur ett spel ska vara och sen måste börja tänka på att vara PK och jämställd för annars får man fan fört.

Medlem

Skulle vara coolt, men tvekar starkt på detta, är det något folk vill ha så är det en modern värld med moderna vapen.

Medlem

@nils45: Vice City är en stad baserad på Miami. Varför skulle det inte kunna utspela sig i nutid, i en modern setting?

Medlem
Skrivet av Quackles:

Om det är sant, yes! Drömscenariot för mig är 80-tal & att huvudkaraktären är korrupt polis. Får väl hoppas!

+1 för korrupt polis, hade passat GTA jävligt bra och hade kunnat lägga in sidoaktiviteter som polispatrullerande och annat sådant (de som har spelat LCPD och LSPD-moddarna till 4an och 5an vet att det kan vara jävligt kul att åka runt och säga "step out of the car sir" till folk).

Tycker att tre karaktärer som i 5an var en karaktär för mycket, men en korrupt polis och en knarklangare från sydamerika som tvingas sammarbeta vore trevligt.

Medlem
Skrivet av Bennii:

@nils45: Vice City är en stad baserad på Miami. Varför skulle det inte kunna utspela sig i nutid, i en modern setting?

Sorry, måste missuppfattad artikeln i morse.

Avstängd
Skrivet av Natrium:

Vi är så illa tvungen att ha en kvinnlig karaktär i huvudrollen för uppfylla kvoten annars kommer världen att gå under måste vara hemskt att vara dev nu förtiden, när man inte kan ha en dröm om hur ett spel ska vara och sen måste börja tänka på att vara PK och jämställd för annars får man fan fört.

Vi måste ingenting, vi är PK för att motsatsen är rätt äcklig.
Det måste dock vara jobbigt att vara anti-PK och ha en dröm om ett fortsatt ojämnställt samhälle och sedan se den drömmen krossas pga nu är fan Time's Up.

Årets kross? Yup.

Avstängd
Skrivet av EXPLICIT:

Vem orkar vänta så länge?

Vad gör du om inte "orkar vänta" då? Läser den kommentaren då och då. Vad betyder den?

Medlem

Varför kan de inte bara låta spelaren skapa en egen avatar och använda den som huvudkaraktär? Fokuserar Rockstar på en protagonist som är välskriven blir det mindre "bloat" än om en stor del av budgeten, utvecklingstiden och quality assurance går till att synkronisera ett flertal ansikten som du kanske inte ens bryr dig om ändå.


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Medlem
Skrivet av Deliverans:

Vi måste ingenting, vi är PK för att motsatsen är rätt äcklig.
Det måste dock vara jobbigt att vara anti-PK och ha en dröm om ett fortsatt ojämnställt samhälle och sedan se den drömmen krossas pga nu är fan Time's Up.

Årets kross? Yup.

hahhahaha Det du inte väljer att se antar jag är att jag menar vi har inte frihet att välja längre, utan nu måste det finnas med en kvinna i ett spel om det finns en man, för det måste vara "lika" om ett spel släpps där en man är huvudperson så skriker PK folk att nästa spel måste ha kvinna i huvudrollen för att det ska vara "lika", Det opponerar ja mig i mot, för man kan inte rå för att historien man vill ha till ett spel har en man i huvudrollen och det ska vara ok, Men det kan även vara om en kvinnlig huvudkaraktär, och det är ok men det ska inte vara tvingat bara för att försöka hålla något slags 50-50 system.

Jag tycker självklart att kvinnor är lika mycket värda som en man men vi har skillnader och personer som dig tydligt på vad du sa till mig senast tror att jämställdhet = 50% man 50% kvinna i allt annars är det fel. Så fungerar inte världen tar du 10 st pojkar och 10 st flickor och du säger välj A eller B så kan du få 70% av ett kön som väljer A och 30% väljer B betyder det att dom 30% som valde B är inte lika mycket värda som dom som valde A?

Årets kross. ja det är typiskt att personer som har sådan konstig syn på världen "tävlar" i en idé.
"hinner inte redigera så det går läsas bättre nu har ej tid"

Medlem

Jag hoppas att det blir en kvinnlig huvudperson. Endast.

Avstängd

@Natrium:
Vem har inte "frihet" att "välja" tror du?

Avstängd
Skrivet av Deliverans:

Vad gör du om inte "orkar vänta" då? Läser den kommentaren då och då. Vad betyder den?

Att efter en vis punkt minskar intresset med tiden och sannolikheten för ett köp blir lägre.

Avstängd
Skrivet av EXPLICIT:

Att efter en vis punkt minskar intresset med tiden och sannolikheten för ett köp blir lägre.

Nope. Räcker med en trailer eller nåt så är "intresset" tillbaka

Avstängd
Skrivet av Deliverans:

Nope. Räcker med en trailer eller nåt så är "intresset" tillbaka

För din del, men inte för de flesta andra.

Avstängd
Skrivet av EXPLICIT:

För din del, men inte för de flesta andra.

Jo, för alla.

Avstängd
Skrivet av Deliverans:

Jo, för alla.

Du talar inte för alla. Dina tidigare inlägg visar hur förvirrad du är. inte bara vad gäller spelscenen utan allt i allmänhet. Tyst nu.

Avstängd

@EXPLICIT:. Jo, för jag har rätt. Folk kommer köpa spelet ändå, så det så. Dina tidigare inlägg visar något dem också, ojoj... Seså, tyst nu du istället.

Medlem

Deliverans.

Du är mycket otrevlig. Varför?


signatur

Ordo Ab Chao

12
Skriv svar