Spelarrekord av Rainbow Six: Siege – två år efter premiären

Robot
Spelarrekord av Rainbow Six: Siege – två år efter premiären

Fjärde populäraste spelet på Steam.

#rainbow-six-siege, #steam, #ubisoft


Medlem

Det förtjänar det också. Själv spelar jag inte det längre men älskade det när det kom, men jag vet inte, inte riktigt min typ av spel I guess, behöver mer arcady numera. Men Siege behövs helt klart i den generiska fps-tradition som vi vanligtvis sitter på. Kul!

Man kanske borde testa igen, försökt få vänner att lira men inga som är sugna, mindre roligt då.

Medlem

Började lira detta som ett "i brist på annat" tidsdödare i alfan.

Kan med mina 40+ säga att detta är det roligaste FPS som har släppts och man behöver inte vara en generisk aimbot för att vinsterna ska trilla in.

Lagspelandet med den ständigt växande poolen av operatörer ser till att du alltid kan överraska de mest koffeinläskade E-Proffsen.

Väl värda att växa för att dom lyssnar på community't och har bara blivit bättre.


signatur

#PCMR

Medlem
Skrivet av Soolar:

Började lira detta som ett "i brist på annat" tidsdödare i alfan.

Kan med mina 40+ säga att detta är det roligaste FPS som har släppts och man behöver inte vara en generisk aimbot för att vinsterna ska trilla in.

Lagspelandet med den ständigt växande poolen av operatörer ser till att du alltid kan överraska de mest koffeinläskade E-Proffsen.

Väl värda att växa för att dom lyssnar på community't och har bara blivit bättre.

Mycket sant, med klurighet kommer man långt och ett bakhåll överlever nästan ingen oavsett hur bra de är på att sikta.


signatur

Metal is best served heavy.

Avstängd

Hur lång är Singleplayer kampanjen i detta spel? Funderar lite på att skaffa det.

1
Skriv svar