Sea of Thieves annonserar en digital skattjakt för ett par gyllene bananer

Robot
Sea of Thieves annonserar en digital skattjakt för ett par gyllene bananer

Priset: en av fyra 18-karats guldbananer.

#Sea-of-Thieves, #microsoft, #rare


Medlem

Själv tänkte jag golden monkey och blev tårögd när jag kom ihåg den gamla serien, men gyllene banan... Vill man verkligen ha det, förutom då det rent ekonomiska värdet?

Hur liksom tar man upp det i ett samtal: Jaha, du har en guldbanan? Svindyr... Varför? Ja, lustig historia det där...

Medlem

Skön grej. Men borde gälla hela världen. I want that banana! Or i go bananas!!


signatur

- pixelfantast

Medlem

Sverige får aldrig någon kärlek : (


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Spelat i 12h i sträck efter hamnat med random killar från staterna. Efter ett par 100 kistor och fler än 20 sänkta skepp så är jag riktigt nöjd och kommer garanterat köpa det. Ett av höjdpunkterna var när 4 stora skepp hamnade i en fight som varade flera minuter. Tillslut tog striden slut på land när ingen hade några kulor kvar. Oförglömmigt!

Medlem

Härligt med en Donkey Kong referens!

Medlem

Jag har också haft riktigt kul de två senaste helgerna med detta spel. Finns några saker som behöver fixas dock. Framförallt att man ska behålla det man har på sitt skepp om man loggar ut (med timer så man inte smiter från en fight). Sen tycker jag det är för drygt att jaga grisar solo när man måste springa tillbaka och mata den första en gång i minuten medan man letar efter den andra...

1
Skriv svar