Calle rymmer från fängelset med Josef Fares

Robot
Calle rymmer från fängelset med Josef Fares

Kan en Stockholmare från Hökarängen samarbeta med en från Örebro?

#A-Way-Out, #EA, #Fares, #Josef


Avstängd

Örebro? Han är ju från Libanon.

Medlem

Sidscrollsbiten påminner mig om Oldboy (som iofs påminner mig om en sidscrollare men)

Medlem
Skrivet av PrinceToadstool:

Örebro? Han är ju från Libanon.

trodde han va född i sverige?

Medlem

Ser rätt trist ut. Kanske blir o prova på rea nångång, men tveksamt.

Medlem

Ska bli intressant att se när någon speedrunner gör en två handkontrolls genomspelning av det här!

Jag får nog spoila det och kika igenom en genomspelning av det då jag inte har några direkta couchkompisar eller gillar att spela MP längre. För det mesta verkar det som storyn är det intressanta i spelet och inte mekaniken, men det återstår ju att se. Kul är det iaf att Fares gör mera spel, Brothers var fenomenalt!


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

trodde han va född i sverige?

Söker du på det så står det att han flydde med familjen till Sverige från kriget i Libanon när han var 10 år.

Men man kan inte matchas mot någon random person som också vill spela eller? Tänker att om man spelar några timmar med en polare och sen kan han inte spela på ett tag och man vill spela mer, då sitter man ju där och inte kan komma vidare eller?

Medlem

Värsta svängen! Hökarängen!


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

@PrinceToadstool: är du same? Om inte så är du inte heller från Sverige... No i didnt...

Och numera är han väl Stockholmare ;P

Medlem
Skrivet av nekered:

@PrinceToadstool: är du same? Om inte så är du inte heller från Sverige... No i didnt...

Och numera är han väl Stockholmare ;P

Ska man vara petig så är väl det rätt klarlagt att samer inte var först här.

Men kan ju tycka att bor man i ex. Örebro så är man örebroare

Medlem

Amerikanska poliser som inte använder vapnena..inte ens då de ropar "freeze".
Tycker inte det ser vidare bra ut om jag ska vara ärlig.
Mycket hype, tror det faller platt tyvärr.
Ett spel man spelar en gång sedan inget mer.

Medlem

@Ellakk: Föredrar Södermalm, jävla massa skit i Hökarängen.

Inaktiv

ot: Som vanligt 50% off topic i kommentarerna där användare hakar upp sig på en detalj och hamnar helt från det ursprungliga ämnet.

OnT: Kollade bara 5 minuter för att inte spoila då det lär bli ett ganska snabbt köp och spela igenom med en kompis. Hade dock varit intressant med ett röstspår där man hör er som spelar kommentera under spelningen

Redaktör

@Ellakk: varje morgon när Calle glider in på jobbet i sin pastellfärgade skidoverall, pumpar fräna synttrummor ur kontorets bergsprängare.


signatur
Medlem

@Tomas Helenius: Visste inte Calle gillade bra musik. Ge honom denna och nr II i listan, synthgasm, riktigt skön chillwave - synthwave.

edit: Glömde länken.
https://www.youtube.com/watch?v=wOMwO5T3yT4

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

@Ellakk: varje morgon när Calle glider in på jobbet i sin pastellfärgade skidoverall, pumpar fräna synttrummor ur kontorets bergsprängare.

Haha, jag får bara upp en rolig bild av hur FZ redaktionen kan se ut en vanlig dag nu


signatur

Nämen!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Elixx:

@Tomas Helenius: Visste inte Calle gillade bra musik. Ge honom denna och nr II i listan, synthgasm, riktigt skön chillwave - synthwave.

edit: Glömde länken.
https://www.youtube.com/watch?v=wOMwO5T3yT4

Gillade soundtracket till Hotline Miami men föredrar lite skitigare synth. Typ detta.


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Har lyssnat sönder den men bra skit

Tror du skulle gilla min steampunk playlist. Kul iallafall, att du har bra musiksmak

Medlem
Skrivet av Elixx:

@Carl Johansson-Sundelius: Har lyssnat sönder den men bra skit

Tror du skulle gilla min steampunk playlist. Kul iallafall, att du har bra musiksmak

Slayer e grejer.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

@devildenied: beror på vad du menar med först här!? Första människan som skapades i världen? Men när det kommer till ursprungsbefolkning i Sverige så är det faktiskt så att samerna är en del av det. Och nej jag menar inte att de var först på landmassan. Men bra att du förtydligar för andra.

Poängen var i alla fall att insikten gällande vad man räknas som inte är så beroende av var man är född utan kanske mer var man bor och om man valt att acklimatisera sig till den platsen.

Avstängd
Skrivet av nekered:

Poängen var i alla fall att insikten gällande vad man räknas som inte är så beroende av var man är född utan kanske mer var man bor och om man valt att acklimatisera sig till den platsen.

Så du menar att jag, vars släkt är svensk så långt jag kunnat släktforska (1400-1500-talet ungefär), kan bli kines? Coolt!

Redaktör
Skrivet av PrinceToadstool:

Så du menar att jag, vars släkt är svensk så långt jag kunnat släktforska (1400-1500-talet ungefär), kan bli kines? Coolt!

Den debatten har extremt lite med Josef Fares och hans spel att göra. In på ämnet igen, tack.


signatur
Medlem

Jag hoppas det är mycket kvar att fixa, och göra klart innan det släpps? Såg väldigt stelt, och livlöst ut. Såg ganska simpelt ut också, (blivit bortskämd med Kingdom Come). Cool idé iallafall hoppas det blir bra i slutändan.

Medlem
Skrivet av OddGreen:

Jag hoppas det är mycket kvar att fixa, och göra klart innan det släpps? Såg väldigt stelt, och livlöst ut. Såg ganska simpelt ut också, (blivit bortskämd med Kingdom Come). Cool idé iallafall hoppas det blir bra i slutändan.

Med tanke på att det gick guld i februari och släpps om en vecka så är nog sannolikheten nära 0 att något fortfarande ska ändras....

1
Skriv svar