Släppdatum för The Crew 2

Robot
Släppdatum för The Crew 2
Medlem

Ser fram emot detta, ska bli roligt att ta del av storyn. Ettan hade en trevlig story får hoppas att tvåan får en lika trevlig story om något sådant är planerat men de lär va med.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Medlem
Skrivet av DJ-SAAB:

Ser fram emot detta, ska bli roligt att ta del av storyn. Ettan hade en trevlig story får hoppas att tvåan får en lika trevlig story om något sådant är planerat men de lär va med.

Tvåan har ingen direkt story, det handlar bara om att du ska bli nummer ett inom alla racingdiciplinerna. Har inte så mycket gemensamt med ettan förutom namnet och att det e openworldracing.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Hmm, alltid kul med mer options, men bilspel utan ratt är skräp, flyga eller köra motorcykel med ratt är ännu mer skräp och Ubi är numer mer skräp än EA, så.... tveksamt men likväl försiktigt nyfiken.

FM-guru
F.d. Sisyr

Kan ju inte skada att testa betan, men förväntningarna är låga efter den fesljumna föregångaren.

Medlem

Lirade lite Closed Alpha, rent spontant känns det positivt vad gäller fysik å så, vilket var mitt största problem med ettan, men med jag föredrar nog bil över andra transportfordon rent allmänt, har noll intresse av varken flyg eller båt, sen är det NDA så jag vågar inte säga för mycket.

Medlem
Skrivet av Rurounin:

Lirade lite Closed Alpha, rent spontant känns det positivt vad gäller fysik å så, vilket var mitt största problem med ettan, men med jag föredrar nog bil över andra transportfordon rent allmänt, har noll intresse av varken flyg eller båt, sen är det NDA så jag vågar inte säga för mycket.

Låter bra det, får hoppas man kommer in i betan så man kan testa det.
Gillade ettan men fann mig aldrig riktigt tid att sätta mig in i det tyvärr (som med alldeles för många spel på senare tid), om detta blir bra hoppas jag att jag kanske finner mig tid för det iaf.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Efter femtielva GB upptäckte jag med fler att alfan inte ens går att starta pga av ******* (nda), urusel QualAss och de fixar det förmodligen inte ens till release fast det smått sägs, man vet ju hur de varit de andra gångerna... (egentligen inte ledsen för det är barnslig/are än TDU/t för min smak).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Gnällkuk

Stängda alphan har pågått sedan i onsdags. Tänkte ge mig i kast och testa lite ikväll, var väl inte superimponerad efter förra alphan.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar