Henry blir en jediriddare med denna modd till Kingdom Come: Deliverance

Medlem

@bleken:
Eftersom du tyckte att man kan stänga av fps-mätare så att man "inte märker fps-drops" så tänkte jag att om du nu tycker att AI'n är undermålig så kan du titta bort så fort det kommer en AI i antågande. Logiken är densamma.

Medlem

@Sabel1: haha ja om det gör dej gladare att tro så.

Medlem
Medlem

@Sabel1: tack så mycket. Min åsikt är ju iallafall baserad på att folk började inte direkt klaga på fps droppar för ens det blev mer populärt att sätta in det i spel eller börja använda program son visa det, och att det e inte direkt att folk klagar på fps droppar i filmer och serier när dom kollar på tv.

Medlem

@bleken:
Haha va? Fps-droppar i filmer och serier? Hur är ett filmat material som går ganska låst i 29.97,eller vad det är, bilder per sekund att jämställa med att spela där material renderas i realtid och därmed kan ha en rätt skakig hastighet beroende på hårdvara/optimering/grafiska inställningar?
Min uppfattning är att droppar i renderingshastigheten har man kunnat skönja sen t ex rökgranater existerat i ex Half-Life 1 och framåt. Att ha en mätare för att visa hur stor skillnad inställningar för grafiken gör är rätt fiffigt och lite smidigare än att gå på eget tyck. Men, whatever floats your boat.

Medlem

@Sabel1: ja nu finns där fps droppar lika tv serier lika mycket som tv spel.. Men spelar ingen roll om det varken du eller jag kan övertyga varandra eller fps mätaren.

Men vad jag försökte säga e att jag grundar ju min åsikt på nåt!!

Vad grundar du ditt inlägg på att jag ska kolla ner så jag inte ser AI:n på???
Endast att fjanta skulle jag ju säga.

Medlem

@bleken:
Haha. När jag känner för att bli uppmuntrad ska jag minnas den här konversationen.

12
Skriv svar