Rykte: Final Fantasy Versus XIII till Xbox 360

Robot
Medlem
Rykte: Final Fantasy Versus XIII till Xbox 360

så då får vi alltså vänta ännu längre...precis som med FF XIII

Medlem

haha, orka bry sig.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Bryr mig inte direkt, då jag har både PS3 och 360 nu

Inaktiv

Trevligt för dom som gillar FF spelen. Tycker platforms exklusivitet är tråkigt då det bara begränsar hur många som kan spela spelen.

Medlem

Håller inte med, detta sucks... final har inget att göra på 360. Jag skulle gärna se spelen odubbade som ett alternativ.

Och med 360 så försvinner den möjligheten.... snyft...


signatur

You're funny, and you're nicely shaped. It's ludicrous to have these interlocking bodies and not... interlock. Please remove your clothing now.

Medlem
Skrivet av Twilightleet:

Håller inte med, detta sucks... final har inget att göra på 360. Jag skulle gärna se spelen odubbade som ett alternativ.

Och med 360 så försvinner den möjligheten.... snyft...

FF har då heller inget att göra på PS3 då heller. Det ska vara Nintendo!

Eller hur ?

Ja jag var ironisk :P. I alla fall så är det inte så mycket ryckte som square har confirmat att de undersöker möjligheterna, dock betyder det inte att det kommer släppas men det betyder i alla fall att deras förra stans att "det kommer inte" är helt borta.

Inaktiv

Enda jag inte gillar är att utvecklarna inte kan använda plattformen 100%. Tycker flera Multiplat spel så blir PS3 versionen den som blir sämre tyvärr.

Medlem

Blev så besviken på att Squenix skippade japanskt tal som det ju skulle vara med från början. Pallar inte med Vanilles fladdrande dialekt!

Inaktiv

Ge mig en PC-version!! :'(

Medlem

Jag spelar inte Final Fantasy och jag har ingenting alls emot att spel går multiplatform.
Just det här önskar jag bara för att det är så kul att reta upp Sony-fanboys mer än några andra.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Hur kan man ens vara Fanboy över en spelserie som varit multiformat på nästan varje släppt spel, känns bara korkat. Skaffar det till 360 om det blir bra, annars får någon annan avnjuta det. Saxat från Wikipedia gällande tidigare spels plattformar och ev. "exklusivitet"

* Final Fantasy I (NES, WSC, PS1, GBA, MSX)
* Final Fantasy II (NES, WSC, PS1, GBA)
* Final Fantasy III (NES, NDS)
* Final Fantasy IV (SNES, WSC, PS1, GBA, NDS) (Släpptes även som Final Fantasy II i USA)
* Final Fantasy V (SNES, PS1, GBA)
* Final Fantasy VI (SNES, PS1, GBA) (Släpptes även som Final Fantasy III i USA)
* Final Fantasy VII (PS1, PC)
* Final Fantasy VIII (PS1, PC)
* Final Fantasy IX (PS1)
* Final Fantasy X (PS2)
* Final Fantasy XI (PC, PS2, Xbox 360) 2001
* Final Fantasy XII (PS2)
* Final Fantasy XIII (PS3, Xbox 360)
* Final Fantasy XIV (PS3, PC)

Medlem

Kul för 360 nissarna, har sett fram emot detta spelet bra mycket mer än FF XIII, gillar the over all design sjukt mycket.

Jag har dock inte sett något ingame så man vågar knappt hoppas på att det skall bli något vettigt utav det hela.

Medlem

Twilightleet: Nä det hör hemma på Super Nintendo!!!

1
Skriv svar