Spela Sea of Thieves med dina FZ-vänner

Robot
Spela Sea of Thieves med dina FZ-vänner

Vi har en såndär Xbox-klubb alla pratar om. Och Discord!

#sea-of-thieves


Ambassadör
Xbox

Yarr!


signatur

Jump in.

Medlem

Oj vad ni tjatar om detta Sea of Thieves. Förutspår att det blir en jätteflopp och folk kommer tröttna på att jaga kistor efter ca en vecka. Verkar inte finnas mycket annat att göra och man behöver hela tiden en grupp med folk för att känna sig någorlunda säker. Alltså inte något som man kan hoppa in och lira själv lite då och då. Hoppas dock att ni har kul och försöker njuta medans ni kan.

Relik 📜
Skrivet av Meso:

Oj vad ni tjatar om detta Sea of Thieves. Förutspår att det blir en jätteflopp och folk kommer tröttna på att jaga kistor efter ca en vecka. Verkar inte finnas mycket annat att göra och man behöver hela tiden en grupp med folk för att känna sig någorlunda säker. Alltså inte något som man kan hoppa in och lira själv lite då och då. Hoppas dock att ni har kul och försöker njuta medans ni kan.

Jag är på samma spår själv, att jag kommer tröttna väldigt snabbt. Lutar mot att klippa en månad Game Pass, känns som det blir lagom tid att bränna igenom innehållet och tramsa runt med några vänner.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

"Den med Xbox Game Pass kan ge sig ut på böljorna de blå i detta nu med skarpa versionen av Sea of Thieves."

Utveckla gärna detta? Det släpps kl. 0.00 inatt

Relik 📜
Skrivet av Skapligt:

"Den med Xbox Game Pass kan ge sig ut på böljorna de blå i detta nu med skarpa versionen av Sea of Thieves."

Utveckla gärna detta? Det släpps kl. 0.00 inatt

"Internet" säger att det går bra att köra om man har Game Pass. Har inte verifierat själv, ska erkännas.

EDIT: Krävs visst regionsfippel. My bad, lägger till det.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem
Skrivet av emilakered:

"Internet" säger att det går bra att köra om man har Game Pass. Har inte verifierat själv, ska erkännas.

EDIT: Krävs visst regionsfippel. My bad, lägger till det.

Bra. Blev nästan lite orolig Men ändrar du regionen så kan du väl inte ändra tillbaka sen eller hur funkar det där? Laddar hem det just nu på Xb1 men blir nog att spela på datorn först o främst.

Relik 📜
Skrivet av Skapligt:

Bra. Blev nästan lite orolig Men ändrar du regionen så kan du väl inte ändra tillbaka sen eller hur funkar det där? Laddar hem det just nu på Xb1 men blir nog att spela på datorn först o främst.

Jag ska inte lova, men är 99,9 % på att du kan ändra tillbaka imorgon utan problem. Så brukar det vara i liknande lägen.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Ambassadör
Xbox

Det är kanske jag som är knepig, men Sea of Thieves är ju ett typiskt mp-lattja runt-spel och förväntningarna är ställda därefter. Ett spel som man, utöver första tiden när det blir mer intensivt, plockar upp och spelar med vänner/familj/e-kompisar för att ha kul. Det är inte The Witcher 3 liksom.
Lite som L4D-spelen, Warhammer etc. Det har väl aldrig låtsats vara något annat? Med kontinuerligt nytt innehåll, stor spelarbas med Game Pass och MS-stöd så lär det ha väldigt lång livstid.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av emilakered:

Jag ska inte lova, men är 99,9 % på att du kan ändra tillbaka imorgon utan problem. Så brukar det vara i liknande lägen.

Ja så va det

Laddar hem det på PC nu. Snart dags!

Relik 📜
Skrivet av Skapligt:

Ja så va det

Laddar hem det på PC nu. Snart dags!

Kan bekräfta det fungerar kalas att starta sedan med. Är inne i detta nu.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem
Skrivet av emilakered:

Kan bekräfta det fungerar kalas att starta sedan med. Är inne i detta nu.

Tack för info!

Kan man spela på EU servrar?

Redaktör

Det är igång på EU-servrarna nu.


signatur
1
Skriv svar