Släpptrailer för Assassin's Creed Rogue Remastered

Robot
Släpptrailer för Assassin's Creed Rogue Remastered

Seriens doldis släpps till Playstation 4 och Xbox One idag.

#ac, #assassins-creed, #rogue, #ubisoft


Medlem

Hade UBi Soft implementerat en funktion för att kunna huka sig manuellt så hade jag slagit till. Grejar inte att lira de äldre titlarna i serien som är byggda med automatisk crouch. Tar bort mycket av stealth känslan.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

För 200 kr känns det värt att köpa igen, det är ett bra spel och jag gillade det skarp på 360.

Gen
Medlem

Var ju ingen stor skillnad i grafiken (känns mer som en lite annorlunda ljussättning). Räknar med att det flyter i 60fps också? 200kr var heller inte så farligt.

Ambassadör
Xbox

Köp 360-versionen tokbilligt i en reaback och kör på Xbox One X i stället

Jag köpte mitt för 40kr.


signatur

Jump in.

Medlem

Mitt favoritspel i serien. Väldigt intressant setting, 7 års kriget. Bra twist på storyn att man får spela som templar. Spelet är väldigt likt AC:4 vilket snarare är positivt än negativt eftersom AC:4 också var en väldigt bra del i serien.

1
Skriv svar