Du kan klara Far Cry 5 på tio minuter

Robot
Du kan klara Far Cry 5 på tio minuter
Medlem

ja o i 4an va det de bästa slutet

Medlem

Önskar att jag gillade Far cry serien. Försökte seriöst med Far Cry Primal. Men blir så lack på alla "pilar" och " GÅ HIT NU" - prylar så man kräks. Spel som inte har en massa UI- grejjer som visar vart man skall gå, eller pilar som visar vart nästa uppdrag är vinner mitt spelhjärta direkt.

Medlem

Fast sånt här ska dom ju inte avslöja innan.

Skrivet av Zidious G:

Fast sånt här ska dom ju inte avslöja innan.

Inte nog med det, folk har spelat in slutet också.

Så det hemliga slutet avslöjas innan spelet ens har släppts.

Medlem
Skrivet av Johan84:

ja o i 4an va det de bästa slutet

Ja med tanke på alternativen så var det nog lika bra att Pagan fick fortsätta styra.

Medlem
Skrivet av Legalinn:

Önskar att jag gillade Far cry serien. Försökte seriöst med Far Cry Primal. Men blir så lack på alla "pilar" och " GÅ HIT NU" - prylar så man kräks. Spel som inte har en massa UI- grejjer som visar vart man skall gå, eller pilar som visar vart nästa uppdrag är vinner mitt spelhjärta direkt.

Hade faktiskt rätt så roligt med Primal. Förstår inte riktigt "PILAR" och "GÅ HIT NU" grejen, då det är en sandbox.

Medlem
Skrivet av Arkaith:

Hade faktiskt rätt så roligt med Primal. Förstår inte riktigt "PILAR" och "GÅ HIT NU" grejen, då det är en sandbox.

"Pilar" och "Gå hit nu" är finfint ibland.. när man vill veta var man INTE ska gå om man bara vill lalla runt och göra sidogrejer utan att råka köra igång nästa del av ett main mission

Avstängd

Jag tokgissar nu, men hoppas de har sneglat på HZD och deras hud customization. Var riktigt skönt att stänga av en del grejer där.

Far Cry Primal var ju ändå bara FC4 med annan skin. och det sämsta i serien, spellade aldrig klart blev för repetitivt :/


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Far Cry Primal var ju ändå bara FC4 med annan skin. och det sämsta i serien, spellade aldrig klart blev för repetitivt :/

Verkligen? Det enda som jag tyckte var drygt var dröm-sekvenserna, annars var det mer än godkänd gameplay & grafik och storyn var intressant. Dem flesta som jag känner tyckte om Primal mer än de andra FC spelen.

Men, aja. Opinions, etc.

1
Skriv svar