Se tidiga konceptbilder från Fortnite

Robot
Se tidiga konceptbilder från Fortnite

När spelet hade en betydligt mörkare stil.

#concept, #epic-games, #fortnite


Medlem

Gillar konceptbilderna på det förfallna industribyggnaderna skarpt, hade varit något i ett postapokalyptisk lir i stil med Fallout.

Medlem

Detta hade kunnat varit intressant, till skillnad från dagens Fortnite.

Medlem

Dagens Fortnite ser ut som ett barnprogram. Detta hade helt klart varit ballare.

Medlem
Skrivet av schmuttah:

Dagens Fortnite ser ut som ett barnprogram. Detta hade helt klart varit ballare.

Ja det måste se coolt och tufft ut annars ser man barnslig ut. /s

Gnällkuk
Skrivet av McNord:

Ja det måste se coolt och tufft ut annars ser man barnslig ut. /s

Ja, hoppas nästa blir death metal-snubbar med monströsa kukar vilt flaxandes omkring sig med massa blodsplatter så fort man nuddar något.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Tycker nyheten är riktigt dålig. Den visar en bild utav några som ser lite annorlunda ut, annars tycker jag dom följt sin grafiska stil och allt. De tecknade gubbarna verkar ju funnits hela tiden. En bild sticker ut... Det är väl mer galet med hur tf2 såg ut när dom först annonserade ut det och hur det ser ut idag?

Medlem
Skrivet av McNord:

Ja det måste se coolt och tufft ut annars ser man barnslig ut. /s

Han sa inget om att man ser barnslig ut dock. De flesta barnprogram är tecknade, precis som stilen i Fortnite, Teamfotress 2, etc. etc.

Medlem

Jag tycker också att många av bilderna är lika det Fortnite BR som är så populärt nu. Jag misstänker att konceptbilderna är från spelet innan BR kom? Då var det väl survival/tower defence?


signatur

Silkroad Online på svenska - http://srosverige.blogspot.com

1
Skriv svar