Vapenskins lanserat i Battlegrounds

Robot
Vapenskins lanserat i Battlegrounds

Som du har längtat efter att få köpa texturer!

#battlegrounds, #lootboxes, #skins


Medlem

Var väl inte oväntat direkt...


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Själv skulle jag vilja se lite andra skins till t.ex hjälmarna. Börjar bli lite småtråkigt att man alltid ser likadan ut efter några minuter. Hjälmen har ganska stor yta att måla något snyggt på (likt hockeyspelare).

Medlem

Hur många kör third person respektive first person i detta? Har sett att de flesta stora streamers kör i first person.

Medlem

Haha, känns som dom satsar på allt som folk ska lägga MER pengar på (skins,mobil spelet osv)istället för att förbättra spelet i sig som folk redan betalat för

Gold plate till S686 med en chans på 0.0064% ur en lootbox, haha det är ju så man både skrattar och gråter.

Satan vad trist att spel har tagit den här vägen.. vet man låter gammal men Det var faktiskt bättre förr när det gäller spel..

Medlem
Skrivet av Niethrel:

Hur många kör third person respektive first person i detta? Har sett att de flesta stora streamers kör i first person.

Själv kör jag varierat. Men kör inte jättemycket längre.

Skrivet av gusgun577:

Haha, känns som dom satsar på allt som folk ska lägga MER pengar på (skins,mobil spelet osv)istället för att förbättra spelet i sig som folk redan betalat för

De gör nog båda delar de ska ju släppa en ny bana. Och tror inte de som designar skins tar särskilt mycket tid från de som faktiskt gör spelet.

Geeks Gaming
Skrivet av gusgun577:

Haha, känns som dom satsar på allt som folk ska lägga MER pengar på (skins,mobil spelet osv)istället för att förbättra spelet i sig som folk redan betalat för

Gold plate till S686 med en chans på 0.0064% ur en lootbox, haha det är ju så man både skrattar och gråter.

Satan vad trist att spel har tagit den här vägen.. vet man låter gammal men Det var faktiskt bättre förr när det gäller spel..

Personligen tycker jag inte sidospåret med skins gör något, det är ju inget som ger fördelar i spelet.
Att sen företag vill tjäna mer pengar är ju inte direkt nytt. Så länge man sköter uppdateringarna så ser jag inga problem och hittills har det ju fungerat, i min mening

Medlem

inget jag själv kommer lägga krut på men inte så oväntat då det finns folk som spenderar massor på detta.
onlinefåfänga?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Aldrig läst så mycket salt som fanns i tråden för länken om procentsatserna

Medlem

Hur fungerar det i spelet, om man dödar någon med ett tjusigt skin, är det bundet till det vapnet om jag tar upp det så man kan ha det matchen ut, eller nollställs det när man plockar upp det?

Medlem
Skrivet av Schluug:

Hur fungerar det i spelet, om man dödar någon med ett tjusigt skin, är det bundet till det vapnet om jag tar upp det så man kan ha det matchen ut, eller nollställs det när man plockar upp det?

Kläder kan man ju sno i alla fall men de behåller man inte efter matchen. Så skins bör fungera likadant. Dessutom lär det ju öka försäljningen blir ju lite reklam för det om folk ser det ingame.

Medlem
Skrivet av Niethrel:

Hur många kör third person respektive first person i detta? Har sett att de flesta stora streamers kör i first person.

Kör endast First Person. Third Person känns som "fusk" då man kan titta runt väggar etc.

Medlem
Skrivet av Ichabod:

Kör endast First Person. Third Person känns som "fusk" då man kan titta runt väggar etc.

Men det blir ju samma för alla?

Medlem
Skrivet av Niethrel:

Men det blir ju samma för alla?

Nja, det där är ju ett klassiskt argument som bara är delvis sant. Det är inte riktigt så det fungerar, det är inte samma för alla hela tiden. I första person har du i alla fall alltid en chans att se motståndaren om han kan se dig, medan i tredje person uppstår det hela tiden situationer där oavsett vilket håll du ser åt så har du absolut noll chans att se motståndaren, medan han hela tiden stirrar på dig.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Nja, det där är ju ett klassiskt argument som bara är delvis sant. Det är inte riktigt så det fungerar, det är inte samma för alla hela tiden. I första person har du i alla fall alltid en chans att se motståndaren om han kan se dig, medan i tredje person uppstår det hela tiden situationer där oavsett vilket håll du ser åt så har du absolut noll chans att se motståndaren, medan han hela tiden stirrar på dig.

Tycker det fungerar bra i Fortnite med tpp, men det kanske blir annorlunda där.

Skrivet av Niethrel:

Men det blir ju samma för alla?

Inte helt, det ger en defensiv spelare så enormt mycket mer fördelar då man bara kan trycka bakom en sten och hålla uppsikt överallt helt utan att blotta dig själv medan anfallaren inte kommer ha nytta utav tpp förrän han redan är framme vid skyddet.
Jag har själv gjort det och blivit utsatt för det och det känns bara billigt, anfallaren har ingen chans alls om försvararen kan sikta någorlunda bra. I fpp så måste man ändå visa delar av huvudet för att kunna hålla utkik och om anfallaren har bra uppsikt samt lite tur kan man upptäcka det och ta skydd innan skottregnet kommer.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Själv skulle jag vilja se lite andra skins till t.ex hjälmarna. Börjar bli lite småtråkigt att man alltid ser likadan ut efter några minuter. Hjälmen har ganska stor yta att måla något snyggt på (likt hockeyspelare).

Skins vore bra, men jag har alltid tyckt från början att PUBG har tok för lite content, tex. flera variationer utav lvl. 1, 2 och 3 hjälmar t.ex. Flera olika ryggsäckar, västar, mm.

Medlem

@nils45: själv tycker jag det är bra.
Vi behöver inte 100 olika hjälmar.
Räcker med lvl 1-3 och dom utseenden dom har.
Nest visst vill folk klpa skins till dom så för all del.
Avskalat kan det vara precis somnspel var.förr


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

@gusgun577: Dom har ju gjort förbättringar sakta men säkert nästan varje patch, själv tycker jag då det är bara en fördel för mig att dom får ett extra sätt som dom kan tjäna pengar på från folk som konstigt nog bryr sig om skins i ett FPS survival spel. ^^ Jag bryr mig då inte ett dugg om några klädesplagg lr utseendet på ett vapen då orginalskinsen på vapnen ändå ser bra ut som dom är. Skins gör inte ett sånt här spel roligare direkt. Är gameplayet som är roligt.

Kunde inte bry mig mindre om lootboxes så jag säljer alla för steam cash, har tjänat in så jag kunnat köpa mig 17 spel hittills för PUBG crate pengarna man dragit in och har fortfarande 36 euro kvar från crate försäljning. Så köpet av PUBG har jag tjänat in många gånger om nu pga crates vilket bara är positivt. Spelet betalar ju för alla mina steamköp sen det releasades så keep them crates coming! I love that people are so stupid that they buy them for cash!¨

Bara bra att företaget har ett extra sätt att dra in pengar på för då kan dom fortsätta uppdatera spelet längre och hålla det vid liv med mer innehåll som kartor osv...

1
Skriv svar