Wrestlern John Cena bekräftad att spela Duke Nukem

Robot
Wrestlern John Cena bekräftad att spela Duke Nukem

"Jag hoppas att skaparna gör varumärket rättvisa" säger den blonda muskelknutten.

#3d-realms, #duke-nukem, #john-cena, #spelfilmer, #fff, #f8f8f8, #dukenukem, #c9c8cd


Gnällkuk

Jag ser redan framför mig hur internet kommer att hagla med memes där nya Duke Nukem är osynlig.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

nej nej.. han är verkligen inte passad som duke

Medlem

*sniff* *sniff* *sniff*
Det luktar kalkon...

Medlem

Var är herr Boll?


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

KoP
Medlem
Skrivet av SWEBarb:

nej nej.. han är verkligen inte passad som duke

Han passar ju som handen i handsken för rollen. Vem skulle du hellre se axla rollen, en föråldrad Dolph Lundgren?

Medlem

Fejkbrottas vet jag inte, scriptat eller förbestämt brukar man väl kalla det.

Inaktiv

Tycker John Cena är ett utmärkt val för Duke.

John Cena - The Marine

Medlem

Visst att han passar som Duke, men oj vilken skitfilm detta kommer vara. Satsar mina ögonfransar på det.

Medlem
Skrivet av Json_81:

Var är herr Boll?

Skrivet av Fr0gg0.:

Visst att han passar som Duke, men oj vilken skitfilm detta kommer vara. Satsar mina ögonfransar på det.

Även utan mr. Boll känns det ju som bäddat för en urusel film ja, inte en chans att den kommer vara bra. Undrar vad storyn ska handla om liksom, den är ju ganska tunn i spelen.

Gen
Medlem
Skrivet av hunden:

Även utan mr. Boll känns det ju som bäddat för en urusel film ja, inte en chans att den kommer vara bra. Undrar vad storyn ska handla om liksom, den är ju ganska tunn i spelen.

Går man på bio och förväntar sig en film med oneliners, explosioner, bystiga tjejer och vapen med oändlig ammunition så tror jag inte man kommer att bli besviken Lite som Expendables, de var ju inte speciellt bra men samtidigt lite nostalgiska när man såg alla sina favorithjältar från när man var ung i en och samma film.

Medlem

Med lite tur så är den lika "bra" som Streefighterfilmen


signatur

IDKFA

Medlem

John cena har möjligtvis utseendet men jag kollade på wrestling vid tidpunkten han blev stor och han känns inte rätt som karaktär.
Han är alldeles för good guy och pk.
Om han lyckas så blir jag.imponerad av hans skådespelarskills.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

PG Duke Nukem


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Ser fram emot releasen om ~25 år... 😐


signatur

Text does not represent Mozart's life.

KoP
Medlem
Skrivet av Molotov:

John cena har möjligtvis utseendet men jag kollade på wrestling vid tidpunkten han blev stor och han känns inte rätt som karaktär.
Han är alldeles för good guy och pk.
Om han lyckas så blir jag.imponerad av hans skådespelarskills.

Du får ägna dig åt lite research och kolla in ett par av hans filmer. The Marine kan jag rekommendera. Hjärndöd action-rökare när det är som bäst. Som skådespelare är han helt o.k.

Medlem

Postern har redan sålt in filmen hos mig

Medlem

@KoP: har svårt för filmer med wrestlers.
Det enda jag ser är wrestlern och inte karaktären i filmen.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av anon_1418:

Tycker John Cena är ett utmärkt val för Duke.

John Cena - The Marine

Mja, fightingscenerna kunde varit bättre, tyckte kameran kunde varit lite närmare och de klippt lite oftare.

Medlem

John Cena som Duke kan funka. Han är rapp i käften iaf. Största problemet blir ju vad dom sätter för åldersgräns på filmen.

Medlem

Kan han skådespela på film så är det säkert ett gott val, men inte kan vi väl ha så tur? Vi har ju redan haft en rejäl andel hyfsade wrestler-roller.

Medlem

Dolph skall det vara.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Molotov:

John cena har möjligtvis utseendet men jag kollade på wrestling vid tidpunkten han blev stor och han känns inte rätt som karaktär.
Han är alldeles för good guy och pk.
Om han lyckas så blir jag.imponerad av hans skådespelarskills.

Tro mig, han har betydligt mer vuxen humor än vad man sett på TV när han började bli stor. Han är riktigt rapp i käften och kan vara rätt hård, han passar nog helt perfekt än om han inte är någon superskådis, och än om filmen kommer vara kass

Skrivet av Molotov:

@KoP: har svårt för filmer med wrestlers.
Det enda jag ser är wrestlern och inte karaktären i filmen.

Dwayne Johnson och Dave Batista har ju lyckats rätt bra, men ja "Kolla här har vi en kändis från TV i huvudrollen"-filmer blir ju oftast knappast nån hit.

Medlem

@Lidodido: batista funkade i james bond, men då tror jag inte han sa ett ord


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

@Lidodido: batista funkade i james bond, men då tror jag inte han sa ett ord

Han fungerade rätt klockrent i Guardians of the Galaxy 1/2 och där pladdrade han desto mer.

Inaktiv

@Sapiens: Möjligt att scenerna kunde göras bättre, men vilken skådespelare skulle du vilja se som Duke då?

Medlem
Skrivet av anon_1418:

@Sapiens: Möjligt att scenerna kunde göras bättre, men vilken skådespelare skulle du vilja se som Duke då?

Rich Evans

Medlem

@BadMrBox: ok.
Inte sett den


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
1
Skriv svar