Släppdatum för Jurassic World: Evolution

Robot
Släppdatum för Jurassic World: Evolution

Den 12 juni kan du bygga ditt eget Jurassic Park.

#Jurassic-World-Evolution


Geeks Gaming

Även om jag inte va förtjust i filmen så blir detta ett definitivt köp. Frontier+Parksim+Jurassic+Jeff goldblum. Kan inte bli bättre.

Medlem

Oooh! Ett skin till helikoptern? Givet att jag förbokar spelet innan jag kunnat läsa någon recension!

Nej men ärligt talat: Det ser väldigt lovande ut det här. Blir dock inget förköp!

Geeks Gaming

Mer gameplay här runt 4:40 in

Inaktiv

Detta ser riktigt lovande ut trotts att det bär namnet av en film! =D

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Ser riktigt underbart ut. Har sett fram emot en uppföljare till Operation Genesis i 15 år, och nu ser det ut som att vi äntligen får en.

Medlem

blir nog att skaffa trots goldblum.

Avstängd
Medlem

Kan man även anställa en datortekniker som i hemlighet är en industrispion?

Medlem

Såg en tidigare trailer (den ända?) och bestämde mig så att jag var intresserad. Men jag har inte bråttom. The Backlog is breaking my spine.


signatur

Niet.

Medlem

Tråkig trailer som inte visar något bra från själva byggandet i spelet uppifrån. Tror dock på denna titel då "Frontier Studios" kan denna genre. Blir ett köp till Steam. Fast 54.99 Euro kanske är lite väl högt för en sådan totel. Deras senaste spel "Planet Coaster" som är suveränt bra, kostade vid launch 38 Euro så det är en skaplig skillnad.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

FM-guru
F.d. Sisyr

Hade inte fattat att det var Plane Coaster-skaparna som gör detta. Då blev det genast mycket mer intressant.

Medlem

Frågan är om Frontier har lärt sig från deras senaste sim spel; Planet Coaster när det kommer till optimisering.
Folk gnäller fortfarande där att man bara kan spela till en viss punkt och sedan dör spelet för att du får för många besökare.

Medlem

För dyrt, spelade detta hos en kompis och prislappen är way off. Spelet i sig ger för mig ett värda mellan 100-150kr och de kräver ~500 för detta, nej tack

Skulle säga, vänta på att det reas ut!

1
Skriv svar