Buggar försenar HDR-patchen till Witcher 3 på PS4, men den är fortfarande på gång

Robot
Buggar försenar HDR-patchen till Witcher 3 på PS4, men den är fortfarande på gång
Medlem

Bättre sent än aldrig?!
Trist bara att det tog dom typ 1-2 månader efter den förväntade releasen (vill minnas dom drabbade nått om Jan/feb?) till att kommentera ett det blivit lite förseningar i utvecklingen, det hade man nog redan själv listat ut.

Frågan nu är om vi snackar veckor eller månader innan release men det har dom nog lärt sig sen förra gången och vågar inte uttala sig kring.

Jag väntade på 4K för min första genomspelning men sen när den inte hade HDR, och det sen utlovades HDR också, så har jag fortsatt vänta

Ambassadör
Xbox

Ah, vi har haft HDR på Xbox One X sedan december, det är oerhört vackert! Ibland gör HDR nästan mer för helhetsupplevelsen än 4K imho.

Witcher 3 fick också HDR till vanliga Xbox häromdagen.


signatur

Jump in.

Medlem

Blir lite less på mig själv att jag inte förstår tjusningen med Witcher.Folk verkar verkligen gilla det.

HDR är dock galet najs.

Medlem

Bra att dom prioriterar kvalité dock. Det är tyvärr alltför många spel/patchar idag som inte testas ordentligt eller där de väljer att släppa först och fixa senare.

Medlem

har haft båda DLC'n sedan sommaren 2017 då färtsa 4k rykterna kom ut. kommer nog vänta en stund till innan HDR stöder släpps för att avnjuta resten av sagan. då har man blivit lagom sugen efter mera witcher. klarade spelet 2016 så detta blir perfekt

1
Skriv svar