Sagan fortsätter – nu är Switch större än Gamecube i Japan

Robot
Sagan fortsätter – nu är Switch större än Gamecube i Japan

Lär vara det i världen innan årets slut.

#gamecube, #nintendo, #switch


Medlem

Kul också att Xbox och Xbox 360 får vara med på ett hörn. Närmare bestämt på plats 17 och 18, precis bakom Bandai WonderSwan.
https://en.wikipedia.org/wiki/WonderSwan

Medlem

@Bennii:

Glöm inte bort Xbox One på plats 20 bakom Neo Geo Pocket.
https://en.wikipedia.org/wiki/Neo_Geo_Pocket

Xbox verkar verkligen inte vara populärt i Japan.


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

Medlem

Fan sugen på en switch. Mest för att kunna lira Mario kart med folk som hälsar på. Nån som har nån erfarenhet av det senaste Mario kart?

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:

Fan sugen på en switch. Mest för att kunna lira Mario kart med folk som hälsar på. Nån som har nån erfarenhet av det senaste Mario kart?

Dom blir tyvärr sämre och sämre =/ Men gillar du det förra lär du gilla detta med.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

@Hipshot: Ok. På vilket sätt blir dom sämre då? Gör dom radikala förändringar till det sämre eller handlar det helt enkelt om att dom inte kan leva upp till sin egen standard?

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Dom blir tyvärr sämre och sämre =/ Men gillar du det förra lär du gilla detta med.

Din åsikt Mario kart 8 är bästa i serien! Kan inte gå tillbaka till tidigare mario kart spel efter den. Men det är som sagt nylancering av samma spel om och om så det finns ju inte den där känslan som när man testar ett nytt spel man aldrig spelat innan. Det känns ju ändå mario kart och det har man spelat tidigare. Men att påstå det blir sämre och sämre känns lite väl att ta i. Det är ju ändå betydligt bättre, fler maps, fler karaktärer, fler möjligheter och grafik samt styrning känns mycket bättre än förr

Medlem

Haha, nej, det kanske är bättre nu som @takaii säger. Detta är ju standarden nu och den lever dom verkligen upp till.

Jag tycker dom är sämre för det är för mycket saker, allt det som räknades upp här är inte bara förbättringar. Tycker att spelet var ett ganska nice racingspel en gång i tiden, då man kunde vara bra på ett annat sätt, nu straffas man så mycket av att leda känner jag.

Men jag är ingen expert och har inte alls spelat lika mycket av dom nya som andra här.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Mario kart 8 till switch är riktigt kul.
Köp en till joycon uppsättning så kam ni spela 4


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag har inte något större behov av en bärbar konsol, men det suger i köptarmen efter Zelda Breath of the wild. Det blir lite dyrt för bara ett spel.

Medlem

Nä kan helt enkelt hålla med om att dom(mario kart) blir sämre på något sätt. Eller så växer jag bara ifrån dom. Det sög verkligen att alla banorna och gubbarna redan var upplåsta i Mario kart 8 deluxe. Så jag känner inte för att ens köra alla banorna.

1
Skriv svar