En närmare titt på allas vår witcher i Soulcalibur VI

Robot
En närmare titt på allas vår witcher i Soulcalibur VI

Geralt gör sig redo för vass comeback.


Medlem

Gud, vad mycket konstruktioner för att försöka få en karaktär att passa in i ett "universum" där den egentligen inte hör hemma. Tycker att han skulle få en bättre chans i t.ex Super Smash Bros pga att det är ett spel som bygger på karaktärer från just andra spelserier. Nu försöker CD Project RED att få ut så mycket av The Witcher som möjligt.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Gud, vad mycket konstruktioner för att försöka få en karaktär att passa in i ett "universum" där den egentligen inte hör hemma. Tycker att han skulle få en bättre chans i t.ex Super Smash Bros pga att det är ett spel som bygger på karaktärer från just andra spelserier. Nu försöker CD Project RED att få ut så mycket av The Witcher som möjligt.

Varför är det något dåligt menar du? Att de försöker göra att han känns som Geralt är ju knappast något negativt och om något så är det ju just Soulcalibur han passar i där alla slåss med svärld eller andra typer av vapen.

Medlem

@Barkbiten: Frågan är om det går? Tror det är bättre att låta honom vara än att slänga in han i miljöer som inte alls liknar The Witcher.

Medlem
Skrivet av Maysay:

@Barkbiten: Frågan är om det går? Tror det är bättre att låta honom vara än att slänga in han i miljöer som inte alls liknar The Witcher.

Ja ärligt talat så ser jag inget problem med det. Spawn, link och yoda etc har också varit med i soulcalibur och av alla som varit med så tycker jag Geralt passar bäst. Ingen som kräver att han ska vara med i story mode direkt.

Medlem

@Barkbiten:
Glöm inte Ezio


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Vetetusan vad jag tycker om sådant här. Känns som att Witcher-varumärket riskerar bli urvattnad om det görs dåligt. Vad kommer härnäst, Gerald-dockor i Happy Meal? (Eller vänta, det senare skulle jag köpa... Svårt det här!)


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

1
Skriv svar