Spel du klarar på en dag

Medlem

@Struggle: Vill verkligen också rekommendera HLTB, jag tycker att det är en alldeles fantastisk tjänst för just detta.

Slå upp ett spel i din backlog på sidan, se hur många timmar det uppskattas att ta och sedan kör eller skippa (för stunden i alla fall, som vi alla inbillar oss).


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Half Life Blue Shitf, gammalt men håller

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

Under påskledigheten lyckades jag faktiskt med mitt utlovade mål på #Backloggensdag att klara ut Uncharted: The Lost Legacy. Det var precis som jag hade hoppats på, ännu ett fenomenalt välstöpt äventyr med underbart gnabbande mellan huvudkaraktärerna. Älskade slutet. Tyvärr var det också mitt första möte på väldigt länge med riktigt rejäla buggar. En gång ramlade jag och jeepen ner ett par kilometer under terrängen, och en annan gång hårdkraschade hela spelet till konsolmenyn igen. Tror aldrig jag stött på två så pass allvarliga spel i ett PS4-spel tidigare, men då har jag å andra sidan inte spelat den myriad av urusla b-spel som finns i PSN-affären. Men överlag, fantastiskt bra spel.

Hann även spela en bra bit in i Kirby: Star Allies och det är otroligt mysigt, kan också enkelt spelas igenom under en lång spelsession, alternativ över en helg. Musiken är på sina ställen fenomenalt bra, kommer på mig själv att sitta och digga med i musiken och glömma bort att spela ibland.


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

123
Skriv svar