Sätt dina betyg på svinstarka spelmånaden mars!

Robot
Sätt dina betyg på svinstarka spelmånaden mars!

Vad var bäst och vad var sämst? Kvantifiera spelmånaden mars.

#a-way-out, #far-cry-5, #releaselistan, #sea-of-thieves


Testpilot

Har inte spelat något 2018 spel ännu. Backloggen är alltför stor och dumt att köpa fullprisspel då..

Inaktiv

Jag har spelat en del FC5 men tyvärr ingen polare som ville köpa det på release så har ej fått avnjuta någon coop än :/ Blir väl att försöka smusla sig in när någon börjar spela det sen

Medlem

Lirat en hel del Sea of Thieves de senaste två veckorna. Har haft riktigt kul, men det kommer behövas mer content om det skall hålla i sig. Lite av ett nytt Division/Destiny 2.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

FC5 är galet skoj


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Ni som har gett Far Cry 5 en 1a i betyg, Ge er tillkänna så får ni pisk!


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Om man inte varit ett fan av Far Cry tidigare, inte ens FC3, kommer man ändå kanske att gilla FC5? Det är ju väldigt coola miljöer och jag tror att jag kan gilla historien. Men hur pass tung är storyn i spelet? Är det bara ett sidospår och action är i fokus?

Medlem

Det fanns ett par spel i mars som jag var sugen på, men sen startade jag The Witcher 3 igen, och Skellige är alltför vackert att lämna. Allt annat får vänta...

Medlem

Far Cry 5 är inte bra alltså.. Gameplay känslan är helt ok men asså handlingen är skit tråkig rent ut sagt och världen känns så tom. Är rätt bortskämd med skyrim och fallout spelen. Handling måste dom naila för att det ska vara värt att spela, tryckte bort en cutscene för ja orka inte med bara massa bla bla med inge djup. Väldigt mediokert spel helt enkelt. förstår inte de höga betygen riktigt.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Om man inte varit ett fan av Far Cry tidigare, inte ens FC3, kommer man ändå kanske att gilla FC5? Det är ju väldigt coola miljöer och jag tror att jag kan gilla historien. Men hur pass tung är storyn i spelet? Är det bara ett sidospår och action är i fokus?

Svar ja. inte värt pengarna.

Medlem

Inte spelat något spel från 2018. Har dock spelat The wolf among us för femtielfte gången. Denna gången på PC för att skoja till det. Det ger jag 12 av 5 möjliga i alla fall.

Medlem
Skrivet av Flugsaft:

Far Cry 5 är inte bra alltså.. Gameplay känslan är helt ok men asså handlingen är skit tråkig rent ut sagt och världen känns så tom. Är rätt bortskämd med skyrim och fallout spelen. Handling måste dom naila för att det ska vara värt att spela, tryckte bort en cutscene för ja orka inte med bara massa bla bla med inge djup. Väldigt mediokert spel helt enkelt. förstår inte de höga betygen riktigt.

Det är rätt kul att titta på när en bra streamer kör duo men skulle inte köpa det själv då som du skrev är handlingen väldigt svag och det mesta går ut på att man ska kötta sig igenom spelet. Säkert ett bra spel för dom som gillar att röja och leka i en öppen värld utan direkt djup men personligen lockar såna spel inte längre. Dock tycker jag grafiken och spelmekaniken är bra. Bara att jag hade velat ha en bra story som håller intresset uppe hela vägen. Är väl lite samma med dom flesta "sandbox" spel. Man tappar intresset efter ett par timmar när man upptäckt det mesta.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Ni som har gett Far Cry 5 en 1a i betyg, Ge er tillkänna så får ni pisk!

Haha! Det var inte jag (men det var jäkligt kul inlägg, made my day ).

1
Skriv svar