Activision offentliggör Spyro Reignited Trilogy

Robot
Activision offentliggör Spyro Reignited Trilogy
Ambassadör
Xbox

Yay, kommer till Xbox också. Det var snack om att det skulle vara någon form av PS timed exclusive enligt fanboys men så verkar inte vara fallet. Haha nice. Gött för kidsen!


signatur

Jump in.

Medlem
Medlem
Medlem

Om det ändå kommer till PC.. Men vi vet att det kommer vara Playstation exclusive eller något. Bah.

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

@Prixm: Det släpps till Xbox One också, den här trailern har tagits från Playstations pressmeddelande, men det finns en annan där både Xbox One och PS4 listas som plattformar.


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Ambassadör
Xbox

Yep det finns normala icke-biased trailers, som denna: https://www.youtube.com/watch?v=zIP2iVV6vOU.

Kommer till PS och Xbox i september.


signatur

Jump in.

Medlem

Givet köp!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av powerbuoy:

Med tanke på att Crash Bandicoot N'Sane Trilogy kommer till pc i sommar så bör även Spyro göra det

Medlem

Ser fantastiskt ut. Ett solklart köp!

Medlem

Kan dö lycklig nu <3 Spyro var min favoritserie när jag var barn


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag menar, kul, men hade det inte varit bättre att göra nya spel? Eh, varför skulle det hända när man kan göra remakes istället :(.

Medlem

Blir ett köp till mig o grabben! Niiiiice!

Gen
Medlem

En riktigt Remake? Sådant får inte missas!

Medlem

Är Spyro bra på riktigt, eller är det mest nostalgi för de som var barn när det behav sig? När de kom ut så fick jag för mig att de var barnspel, så jag köpte dem inte. Ingen av mina kompisar skaffade dem heller.

Medlem

@Nioreh: Jag hade riktigt kul med spelen när dom kom. Trean är ett av få 3d-spel från 90-talet som fortfarande ser riktigt bra ut

Medlem

@Nioreh: Jag hade riktigt kul med spelen när dom kom. Trean är ett av få 3d-spel från 90-talet som fortfarande ser riktigt bra ut

Medlem

Som jag har längtat på detta, givet köp. Spyro är den bästa draken från min barndom. Jag hoppas de inte överger Spyro nu bara efter detta, vill gärna se fler spel med honom.

1
Skriv svar