Pax East-trailer för State of Decay 2

Robot
Pax East-trailer för State of Decay 2
Medlem

Grymt mycket potential!
Hoppas de lyckas!!

Medlem

Ser intressant ut

FM-guru
F.d. Sisyr

Äntligen får man se lite mer. Ettan var inget kanonlir, men det föll mig väldigt väl i smaken. Ser därmed mycket fram emot detta.

Ambassadör
Xbox

Släpps också på Game Pass som alla MS-spel framöver!


signatur

Jump in.

Medlem

Windows Store only vill jag minnas.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

ELF
Medlem

@jonis: Då är de bra dumma om de tror det ska sälja. Hoppas det är falska rykten.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av jonis:

Windows Store only vill jag minnas.

Troligtvis ja.

KoP
Medlem
Skrivet av ELF:

@jonis: Då är de bra dumma om de tror det ska sälja. Hoppas det är falska rykten.

Spela roll var spelet säljs. Låter konstigt om man undviker ett potentiellt bra spel bara pga vilken store det säljs på. Dessa i-landsproblem vi dras med i denna värld.

Medlem
Skrivet av KoP:

Spela roll var spelet säljs. Låter konstigt om man undviker ett potentiellt bra spel bara pga vilken store det säljs på. Dessa i-landsproblem vi dras med i denna värld.

När spel krashar, G-Sync inte funkar, fps strul osv osv osv, vill man inte ha det på windows store.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

KoP
Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

När spel krashar, G-Sync inte funkar, fps strul osv osv osv, vill man inte ha det på windows store.

Det där lär väl knappast ha något att göra med vilken butik du köper spelet ifrån (det är ju "i princip" bara ett GUI).

Skrivet av Snabeltorsk:

När spel krashar, G-Sync inte funkar, fps strul osv osv osv, vill man inte ha det på windows store.

Har liknande problem med PUBG via Steam. Tack för informationen! ska undvika Windows store nu också.

Medlem
Skrivet av KoP:

Det där lär väl knappast ha något att göra med vilken butik du köper spelet ifrån (det är ju "i princip" bara ett GUI).

Jo tyvärr har det stor betydelse. Windows Store har blivit bättre sen det starta , då det var riktigt katastrofalt dåligt.
Doch har det långt kvar.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

@Snabeltorsk: Så i princip som alla andra drm-tjänster då med andra ord. Steam i sig är inte felfritt, riktig tråkig allways online-drm på steam föe vissa spel. Hade inget internet för ett tag sen, kunde inte spela något utav mina spel i steams offlineläge, då steam vill att man ansluter till internet först och sedan går "offline".


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Avstängd
Skrivet av Snabeltorsk:

Jo tyvärr har det stor betydelse. Windows Store har blivit bättre sen det starta , då det var riktigt katastrofalt dåligt.
Doch har det långt kvar.

Hade inte så mycket med butiken i sig att göra, utan det var den nya plattformen/utvecklarplattformen. Butiken hade nedladdningsproblem i början och utvecklarna hade inte lärt sig de nya api'erna, samt att alla grundläggande funktioner för PC inte hade byggts in ännu. Nu är det dock 3 år senare snart. Säkrare platform, samma funktioner....

Medlem

Enda spelet som har lockat mig en längre tid

1
Skriv svar