Crusader Kings II gratis på Steam

Medlem
Crusader Kings II gratis på Steam

Ingen verkar uppmärksammat att CRUSADER KINGS II ligger uppe för grabs på Steam till på lördag kl. 19.

Nu kan även du bygga din ätt, gifta bort dina inavlade släktingar, lönnmörda dina fiender och expandera ditt kungadöme. Tills du själv får en dolk i ryggen vill säga. En del kallar den för Game of Thrones-simulator. Passa på!

Crusader Kings II på Steam

Medlem

@Thorne: tack det ska provas!

Medlem

Och bara typ ~250 euro i DLC xD

Medlem

Ett av de bästa strategispelen någonsin! Så många roliga historier man haft i det spelet!

Medlem

Jag orkade aldrig lära mig ck2 trots att det verkar fantastiskt! Om d nånsin blir ett ck3 så ska jag göra ett seriöst försök!

Men jag har suttit timmar och läst roliga berättelser och inlägg från de som lirat!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Tack för tipset

FM-guru
F.d. Sisyr

Grattis alla som inte har spelet än! Ett av de spel jag lagt ner flest timmar i. Ska ju dock sägas att man behöver merparten av expansionerna för att få hela upplevelsen. Finns även mängder av moddar. Både mindre sådana som lägger till grafik etc, men även stora balanseringsmoddar och extremt ambitiösa och stora konverteringsmoddar - däribland just en Game of Thrones-mod, men även Warhammer och Elder Scrolls, exempelvis.

1
Skriv svar