Razer öppnar upp digital spelbutik

Robot
Razer öppnar upp digital spelbutik
Medlem

Det är riktigt bra, fler klienter är exakt vad gamers önskar sig (NOT)!!

Edit: Sorry, såg nu att det var cd keys..

Moderator | Testpilot

Ser ut att vara likt Green man gaming i utseendet. Säkert bara för att de använder liknande färger.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Överflödigt som fan, vem har behov för detta?

Medlem
Skrivet av elPresidente:

Det är riktigt bra, fler klienter är exakt vad gamers önskar sig (NOT)!!

Edit: Sorry, såg nu att det var cd keys..

Skrivet av Dudinkalv:

Överflödigt som fan, vem har behov för detta?

Det är aldrig överflödigt med alternativ att köpa spel ifrån. Tänk vilka priser det hade blivit om det bara fanns en butik.

Medlem

Så länge det kommer fler butiker att köpa ifrån känns de bara positivt, bara jag slipper ha ännu fler klienter med spelbibliotek.

Medlem

När ni öppnade tråden med "kom och köp" så dök bara den där gamla klassikern upp framför mej med Eddie meduza ^_^


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

Hade varit intressant om det var likt gog där man får spelet DRM fritt. Annars ser jag ingen anledning att handla därifrån.

OT:. FZ, varje gång jag försöker kommentera på en artikel från mobilen så måste jag byta till desktop mode. Annars är skrivfältet låst. Jag har en galaxy s8 och använder Samsung browser. Men tror att detta problemet har uppkommit ganska nyligen.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Överflödigt som fan, vem har behov för detta?

Alla som vill ha zSilver såklart!

Nej men seriöst, fler alternativ är alltid bra.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

ÄNTLIGEN! Jag behövde fler plattformar att ha mina spel på..

,..eller inte.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

@Ankh: Men det är ju bara cd-Keys.

Medlem

Trodde först också det var en ny klient, men insåg ganska snabbt att det var en sida/tjänst som man köper CD-Keys från. Tror de kan vinna mycket på att man samlar silvermynt & hardwaremynt som man sen kan byta in mot spel eller speltillbehör.

Tycker det är bra med fler "stabila" CD-Keys sidor, detta gör att priset på spelen sjunker & samtidigt bredare erbjudande från olika publishers.

Har aldrig varit för Razer, men klickade faktiskt hem AC: Origins nyss.
Dock så måste varje order behandlas manuellt.

"We would like to inform you that your order is currently awaiting a manual review and will be processed shortly."

Så man får ju inte sin "nyckel" direkt. Såg i skrivande stund att jag fått min nyckel, dröjde ca. 10min från inköp.

Trevlig helg på er!

Medlem
Skrivet av DJMar:

@Ankh: Men det är ju bara cd-Keys.

Ahh - jag gjorde en klassiker "läser rubriken och dra egna slutsatser".

I stand corrected!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Helt meningslöst... ska dom plötsligt kunna erbjuda bättre priser än dom sidor som redan finns?

1
Skriv svar