Divinity: Original Sin 2 kommer till konsol

Robot
Divinity: Original Sin 2 kommer till konsol
Medlem

Spelade igenom ettan på PS4, och kan intyga att det gick alldeles utmärkt. Så om de inte gör en sämre port av tvåan än av ettan, så förutspår jag inga problem.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Backloggens befriare

Obs, ingen kritik mot artikeln, men detta har de väl sagt hela tiden? Att en konsolversion skulle komma, men att det skulle släppas först till PC så de kunde fokusera helt på den, och sedan till konsol? På samma sätt som de gjorde med ettan. Verkar ha passerat på mångas radar?


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Vadå kan man inte köra lokal co-op på pc? Det gick ju utmärkt i 1an.

Medlem
Skrivet av shiko:

Vadå kan man inte köra lokal co-op på pc? Det gick ju utmärkt i 1an.

Jodå, det går alldeles utmärkt i 2an på PC också. Artikeln kanske är lite missvisande, men co-op med kontroller har funkat på PC länge, även om jag inte minns om det var så från början.

Medlem
Skrivet av johnssonhill:

Jodå, det går alldeles utmärkt i 2an på PC också. Artikeln kanske är lite missvisande, men co-op med kontroller har funkat på PC länge, även om jag inte minns om det var så från början.

Ok, tack.

Medlem

Trevligt
Men vad som skulle vara mer trevligare är att dom skulle kunna släppa en expansion eller något ;o


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Backloggens befriare

@Godofcheese: de har väl sagt att de inte sysslar med "sådant" utan släpper sina spel kompletta, med balans och buggfixar endast, har jag för mig.

Edit: Även om jag lätt hade köpt femton expansioner.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

@keffkebab: Då får dom passa på som fan och släppa ett nytt spel för min kropp suktar efter mer.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Backloggens befriare

@Godofcheese: inte mig emot!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Har precis börjat spela detta på PC, fantastiskt spel.

Gen
Medlem

Kan man köra soff co-op redan nu med PC versionen?

Medlem

@Gen: Japp, det kan du göra, med handkontroller


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Gen
Medlem
Skrivet av Godofcheese:

@Gen: Japp, det kan du göra, med handkontroller

Coolt, tack!

1
Skriv svar