WarmBlaster - Youtube-kanal med spel och how-to videos ;)

Medlem
WarmBlaster - Youtube-kanal med spel och how-to videos ;)

Hej
Har startat en youtube-kanal där jag lägger ut mina spel och how-to videos.
Försöker komma på saker som jag själv undrade över och skapa videos till andra så alla blir bättre.
Mina spelvideos gör jag tillsammans med andra spelare som jag möter på nätet eller IRL. Tycker det blir intressantare så och roligare för mig själv och förhoppningsvis för er.
Jag lägger ut 2-3 videos per vecka med diverse innehåll och spel.
Behöver gärna lite feedback för att se om kanalen bär som den är eller om ni tycker jag ska förändra något.
All feedback tas tacksamt emot.

www.youtube.com/c/warmblaster

Mvh
WarmBlaster

PS Om ni gillar vad ni ser och vill ha mer prenumerera gärna DS

Tråddemonen
Testpilot

@WarmBlaster: Bra kanal! How to videos tycker jag att du gör riktigt bra, men gameplays när du lirar overwatch och andra multiplayer spel med dina vänner är en aning svåra att hänga med i, då det är många som pratar i munnen på varandra. Skulle rekommendera spel där du som kommenterar hamnar mer i fokus. Lycka till med kanalen!

Medlem

@Zimpan: Tusen tack för ditt svar
Jag kan förstå att det rör till sig om man inte känner till vilka personer som spelar och hur de låter. Kanske ska man använda sig av ett team så folk blir mer hemtama med röster och namn...tål att tänkas på.

Medlem

du kanske kunde korta ner intro videon till 5-10 sekunder eller nåt. tror det är många som inte orkar sitta igenom ett 35 sekunder långt intro varje gång innan själva videon börjar. annars bra!

Medlem

@quadratis: Hehe japp Roligt att göra men som du säger kanske lite långdragen efter några ggr!

Medlem
Moderator | Testpilot

Riktigt bra Minecraft videos måste jag säga. Som någon annan påpekat dock så skulle jag dra ned introt till cirkus 10-15 sekunder. 40 sekunder blir ganska länge helst när några videos du har är 2:30 lång.

Annat än det så fortsätt bara! Som en människa som knappt lirat Minecraft så var det lärorikt


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar