Nästa månads PlayStation Plus-erbjudande

Robot
Nästa månads PlayStation Plus-erbjudande

Bland annat Mad Max och TrackMania Turbo!

#PlayStation-4, #PlayStation-Plus


Medlem

Mad Max! Jäkla göttigt! Så många gånger jag varit på väg att pynta för det på Steam reor. Härligt å göda backloggen lite till

Medlem

mad max. ett av det bästa spelen som gjorts. och av svenskar dessutom
fan om dom släpper en tvåa till det. då jublar jag.

Medlem

Är det bara jag eller har dom steppat upp kvalitén på månadens spel den senaste tiden?

Medlem

redan spelat igenom mad max på pc men tyckte det var riktigt bra/roligt så kanske ska köra igenom det igen eftersom man får det gratis nu=)

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

mad max. ett av det bästa spelen som gjorts.

Nu överdrev du rejält.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Nu överdrev du rejält.

nä, men smaken är väl som baken gissar jag. delad.

jbx
Medlem

@UggleMannen: eller så skrev han en personlig åsikt?


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Mad Max gillade jag otroligt mycket och det kommer från någon som börjar bli mättad på "open world"/"sand låde" spel. Så ni som är PS4 ägare och inte kört detta gör er en otjänst om ni iaf inte ger det en chans, har du inte blivit indragen i det efter en timme så kanske det inte är för dig men om spelet börjat "charma" dig innan dess så ha så kul, helt klart


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Avstängd

Ännu en bra månad. Tyvärr äger jag redan båda ps4 spelen redan men kan varmt rekommendera dom.

Trackmania har även VR stöd för dom som är intresserade av VR


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Tyvärr är Trackmanias PSVR-läge ett rent j-a skämt och helt ospelbart.

Medlem

Det här är vad jag kallar en bra månad. Spel som ändå gått bra hos kritiker men varit lite för nischade/nja/mellanmjölk/osäkra för inköp!

Medlem

Gött! Har redan båda spel men kul att fler får chansen att spela Mad Max som är ett av mina favoriter på senare år.


signatur

PSN: MrOakenborn

Avstängd

@ulrik.borg: på vilket sätt ospelbart?


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:

@ulrik.borg: på vilket sätt ospelbart?

Kameran är placerad utanför bilen med en konstig vinkel istället för inne i bilen och det går inte att ändra. Det blir snabbt väldigt obehagligt när dina ögon försöker fokusera både på bilen och banan. Du kan inte heller spela alla banorna, utan bara ett speciellt mode. Rubbish, kort och gott.

Avstängd

@ulrik.borg: så alltså inte alls ospelbart... Du tycker bara det är dåligt.

Visst kunde antalet banor vara fler. Men överlag så gillar jag det.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:

@ulrik.borg: så alltså inte alls ospelbart... Du tycker bara det är dåligt.

Visst kunde antalet banor vara fler. Men överlag så gillar jag det.

Eh, läste du fel eller inte alls? Ok, förtydliga för säkerhets skull: Eftersom fokus i PSVR-hjälmen blir så in i bombens fel, kameravinkeln är helt ologisk för VR, så är spelet i princip ospelbart. Lägre vinkel bakom bilen eller "in-car" mode så hade problemet varit löst. Det går alltså inte att fokusera både på var bilen faktiskt är och vart du ska köra. Tittar du vart vägen går kraschar du. Tittar du var vägen faktiskt är i förhållande till din bil kraschar du. Nu har jag inte spelat det med VR sedan lanseringsveckan så de kanske har fixat det förvisso? I så fall, great, men man undrar hur det kunde passerar in-house testarna överhuvudtaget...
Om inte så måste jag undra: Har du verkligen testat det? Det är det ENDA spelet jag mått dåligt av & tyckt var helt ospelbart, och jag har kört väldigt många spel både med PSVR och Vive. Och nej, jag tycker inte det är dåligt. Hade det varit spelbart med VR hade det varit ett kul VR-lir, precis som det är utan VR. Att man inte kan spela alla baner med VR känns dock extremt billigt och fattigt jämfört med mer "seriösa" VR-bilspel.

Avstängd

@ulrik.borg: spelade det väldigt mycket när vr-patchen släpptes. Som sagt lite tråkigt att det inte fanns fler banor eftersom det är ett väldigt kul VR spel.

Själv hade jag noll problem med kameravinkeln och tyckte spelet var väldigt spelbart.

Och jovisst läste jag ditt tidigare inlägg. Bara så extremt vanligt nuförtiden att hävda något som ospelbart när det kommer till spel som någon inte gillar.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

1
Skriv svar