Sam Fisher dyker upp i ny teaser för Ghost Recon Wildlands

Robot
Sam Fisher dyker upp i ny teaser för Ghost Recon Wildlands
Medlem
Medlem

Fick rysningar när det var Ironside som gjorde rösten och inte den krystande killen från smallville i förra spelet.

Medlem

Fantastiskt röst, men hade velat ha ett nytt Splinter Cell istället.

Releasehästryttare
Skrivet av Corax:

Fick rysningar när det var Ironside som gjorde rösten och inte den krystande killen från smallville i förra spelet.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Corax:

Fick rysningar när det var Ironside som gjorde rösten och inte den krystande killen från smallville i förra spelet.

Ja! Tänkte grina om skippandet av Ironside i kommentarerna när jag såg artikeln, men så hörde jag gubbens stämma... Trodde de skippat honom för gott, vore minst sagt välkommet om han repriserar sin roll i nästa Splinter Cell-titel.

Medlem

Fiskaren är tillbaka! Trevliga nyheter. Det var sannerligen ett bra tag sedan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

FML
Medlem
Medlem

Ironside!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Geeks Gaming

Har tyvärr inte jätte höga förväntningar när det kommer till Ubisoft och Tom Clancy spel längre :'(

Medlem

Föga troligt att Ironside kommer tillbaka till Splinter Cell huvudspelen med tanke på att han är lite gammal för den performance capture som krävs. Det var väl den förklaringen som gavs sist, och han har ju inte blivit yngre sedan dess.

Sen måste jag ändå vara glad att FZ inte har "downvotes" då jag inte tycker hans röst passar karaktären alls. Han låter för gammal. Som en 45-åring med en 80-årings röst.

Avstängd

@Jinxswe: jag tycker i alla fall att ghost recon wildlabds var ett bra spel. Stor värld och mycket att göra.


signatur

PS5 och inget annat.

Geeks Gaming

@breahl: Må va ett bra spel... men är inte Tom Clancy.

1
Skriv svar