PlayerUnknown's Battlegrounds får deathmatch-liknande spelläge

Robot
PlayerUnknown's Battlegrounds får deathmatch-liknande spelläge

I War Mode är det respawn som gäller.


Avstängd

Låter intressant, kommer def. testa.

Medlem

Någon borde ge igen och stämma dom med anledningen att "du får inte ha karaktärer som kommer tillbaks till liv igen, s.k. respawn, det var vi som hittade på det"
Med Blueholes logik så är det ju helt legit o stämma andra med liknande anledningar, *hurrdurr VII HITTADE ju på battle Royale formatet med krympande zoner...

Edit: Verkar som mitt huvud hade kokat ihop nått av att dom klagade på att Fortnight införde ett battle royal-läge (ingen stämmning dock). Och stämningen av mobilklonerna nyligen, märkligt vad man kan få för sig saker.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Någon borde ge igen och stämma dom med anledningen att "du får inte ha karaktärer som kommer tillbaks till liv igen, s.k. respawn, det var vi som hittade på det"
Med Blueholes logik så är det ju helt legit o stämma andra med liknande anledningar, *hurrdurr VII HITTADE ju på battle Royale formatet med krympande zoner...)

Fast det har du väl tagit mest ur luften. Jag vet inte av att Bluehole stämt någon för att de också haft Battle royale-läge. Undantaget stämning mot ett par mobilspels-kloner alldeles nyligen så kommer jag inte ihåg nån.

Medlem

Ja det var mobilsspelkloner och dom är löjligt lika pubg.
Så ibdet fallet är nog deras stämningar legit


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Samma företag har gjort ett spel som är en kopia av fortnite som dom kallar "Fortcraft", Rules of Survival är deras pubg kopia. (knives out verkar med vara pubg kopia)

Medlem

Kan bli kul, ser fram emot detta


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar