Calle och Gustav blev oväntat eggade av Farm Manager 2018

Robot
Calle och Gustav blev oväntat eggade av Farm Manager 2018

Livet på bondgården är inte så dumt ändå.

#farm-simulator-2018, #lantlivet, #onsdagsstreamen


Hedersmedlem
Kenneth Lindqvist

Jag är nöjd nu.

Medlem

Röstade på The Witcher 3 fast detta kommer nog bli roligare. Kör hårt grabbar!


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Geeks Gaming

@Raven_cc: Prepare the traktor-beam

Medlem

Kul med något man kanske egentligen inte själv velat lira? 8)
Lite nya perspektiv liksom, har man tur så kanske de kommer nog rolig modd där man kan slakta varandra och påla upp sin motståndare likt en klassisk fågelskrämma som "Dracula" tillfredsställde sig genom.

Medlem

Självklart röstade man på Traktor-Life! Kan bli intressant att se

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning
Skrivet av Raven_cc:

Jag är nöjd nu.

Det är du inte ensam om


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Gnällkuk

Haha, episkt


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Relik 📜

Jag tycker det blev en fin gård!


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

inte för att Farm Manager är något dåligt spel, men jag hoppas att framtida omröstningar blir något mer seriösa och inte spårar ut i någon slags parodi.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av cyprus:

inte för att Farm Manager är något dåligt spel, men jag hoppas att framtida omröstningar blir något mer seriösa och inte spårar ut i någon slags parodi.

Vi var positivt överraskade! Så pass att jag funderar på att köpa spelet.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning
Skrivet av Gustav Höglund:

Vi var positivt överraskade! Så pass att jag funderar på att köpa spelet.

Dags att tjäna twitch-bux nu? Big farm, big money


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

kände inte ens till detta lir tills för några dar sen, blir lätt till att testa


signatur

//monster

Frilansare
Skrivet av cyprus:

inte för att Farm Manager är något dåligt spel, men jag hoppas att framtida omröstningar blir något mer seriösa och inte spårar ut i någon slags parodi.

Farm Manager var ett seriöst förslag som redan innan "Swec-kuppen" låg bra till i omröstningen. Nu blev det som det blev och vi försökte göra något kul av det.

Medlem
Skrivet av Gustav Höglund:

Vi var positivt överraskade! Så pass att jag funderar på att köpa spelet.

Påminner lite om när jag kollade på en recension av Euro Truck Simulator 2 för ett par år sedan och gick ut och köpte ratt och pedaler plus spel. Utrustningen är i "Mint Condition" i dag för att uttrycka det milt. Jag har blivit något försiktigare med spelköp (för att inte tala om speltillbehör).

Medlem

@Joakim Bennet: Jag följde sändningen, så dåligt var det ju inte. Det ska bli intressant att se framtida streams.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av emilakered:

Jag tycker det blev en fin gård!

Du kan vara en fin gård!


signatur
Relik 📜
Skrivet av cyprus:

inte för att Farm Manager är något dåligt spel, men jag hoppas att framtida omröstningar blir något mer seriösa och inte spårar ut i någon slags parodi.

Skrivet av Joakim Bennet:

Farm Manager var ett seriöst förslag som redan innan "Swec-kuppen" låg bra till i omröstningen. Nu blev det som det blev och vi försökte göra något kul av det.

Jag lovar och svär att aldrig mer uppvigla till kupp. Å andra sidan är jag väldigt nöjd med uppslutningen runt sagda kuppande. Och Calle är ju glad över sin jordgubbsskörd!


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av emilakered:

Jag lovar och svär att aldrig mer uppvigla till kupp. Å andra sidan är jag väldigt nöjd med uppslutningen runt sagda kuppande. Och Calle är ju glad över sin jordgubbsskörd!

Det är svårt att uppvigla till kupp från Geeks fängelsehålor! Nu blir det vatten och bröd till nästa påsk.


signatur
Relik 📜
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det är svårt att uppvigla till kupp från Geeks fängelsehålor! Nu blir det vatten och bröd till nästa påsk.

Utan snus i trettio dagar, försmäktar vi på denna ö.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem
Skrivet av emilakered:

Jag lovar och svär att aldrig mer uppvigla till kupp. Å andra sidan är jag väldigt nöjd med uppslutningen runt sagda kuppande. Och Calle är ju glad över sin jordgubbsskörd!

Ja det var ju underhållande att titta på och ett nytt spel dessutom så det blir en försiktig tumme upp. Ser fram mot nästa vecka och vad pöbeln kan hitta på.

Backloggens befriare

Tyckte spelet såg oväntat tat bra ut trots viss b-kvalite.
Skönt också med en streams om man kan titta På utan att känna sig 1000år gammal.


signatur

Ad hoc addendum

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

@keffkebab: Tack för ovärderlig information under streamen, när vi famlade i manure-mörker! Perenner alltså, vilken grej.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Kollade på streamen idag. Söndag morgon, ledig hela dagen, Kaffe i koppen och bekväm i fåtöljen.

Er briljanta plan:
Köp en massa kor, plöj ner gräsfältet som ger korna mat och så pumpor på nämnda fält. Köp dyrt silage när korna svälter och så ett nytt gräsfält med dyr arbetskraft. Great success!

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Bennii:

Kollade på streamen idag. Söndag morgon, ledig hela dagen, Kaffe i koppen och bekväm i fåtöljen.

Er briljanta plan:
Köp en massa kor, plöj ner gräsfältet som ger korna mat och så pumpor på nämnda fält. Köp dyrt silage när korna svälter och så ett nytt gräsfält med dyr arbetskraft. Great success!

Haha, ge två amatörbönder ett break! Det låter väldigt dåligt dock när man sammanfattar händelserna så där.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

1
Skriv svar