Spela Ghost Recon: Wildlands denna helg

Robot
Spela Ghost Recon: Wildlands denna helg

På PlayStation 4, Xbox One och Windows.

#Ghost-Recon-Wildlands, #Ubisoft


Medlem

Passa på gott folk! "Ghostlands" som jag kallar det är ett riktigt bra spel, enligt mig.


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem
Skrivet av DitroX:

Passa på gott folk! "Ghostlands" som jag kallar det är ett riktigt bra spel, enligt mig.

Jo det är nog det bästa GR på länge åtminstone.

Medlem

Meh, repetitivt

Medlem
Skrivet av nils45:

Meh, repetitivt

Må vara repetitivt, dock fortfarande kul för det.


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

FM-guru
F.d. Sisyr

Inget spel för mig, men dessa gratisperioder som fenomen uppskattas.

Medlem

Så bra att varken PC eller ps4 kräver Xbox live Gold.

Ska bli kul att testa spelet.

Medlem

Inte testat sedan betan, äger dock spelet och vart sugen på att se hur det är nu. Bra att prova med några polare nu då.

Medlem

På tala om Wildlands, det finns en easter egg med Sam i det nya DLC av wildlands:


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av MacNille:

På tala om Wildlands, det finns en easter egg med Sam i det nya DLC av wildlands:
https://www.youtube.com/watch?v=vCvq-wj5ScY

Yes we know.

3 dagar gammal nyhet:
https://www.fz.se/nyhet/276282-sam-fisher-dyker-upp-i-ny-teas...


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Jag spelade just klart grundspelet. Det hade verkligen potential och en det är kul att spela med en kompis, men fan vad repetitivt det blev. Jag är completionist iofs, så gjorde allt och det blev verkligen tjatigt mot slutet. Tyvärr var storyn rätt usel, med cut scenes efter uppdrag som verkligen var precis samma sak varje gång - ta med nån fånge till ett hus, se "coola och hårda" CIA-agenten förhöra dem i tio sekunder med fåniga hot och få dem att bryta ihop och avslöja saker.

Flertalet designbeslut var också direkt dåliga - storyn berättas i stor del genom talking heads via telefon, som pratar på, men om du då samtidigt ville gå in och spendera XP eller byta vapen i menyn drog ljudnivån på pratet ned så att du knappt hörde något. För att inte tala om Unidad, elitsoldaterna som ibland börjar jaga en, som patrullerar och bara förstör saker - lite som i Far Cry 2 där du kunde smyga runt eller åka på vägen mitt i en väl uttänkt plan för att anfalla något, och så helt plötsligt har en helikopter sett dig från 500 meter trots att du kröp genom buskaget, och så kommer det på tio sekunder en helt jävla insatsstyrka som förstör det du hållit på och förberett i en halvtimme. Att sen bli av med dem tog sån tid att vi ibland hoppade ur spelet och startade om, för att slippa skjuta en massa folk i onödan.

Så nä, jag skulle inte rekommendera att investera tiden i detta.

Phocuz

En väldigt träffande sammanfattning! Spelet har grymma och häpnadsväckande miljöer. När det är som bäst så är det grymt. Men allt upprepas till förbannelse. Storyn orkar man inte lyssna på och många vapen känns som ärtpistoler. Det hade kunnat va ett helt fantastiskt spel, men tyvärr fattade inte Ubisoft att bra story och skjutkänsla betyder nåt. Sen autosavar inte spelet där det ska autosava. Reste exempelvis mellan två hus och " förlorade" både vapen och gjorda uppdrag.

1
Skriv svar