Sverige, vi har ett quizresultat!

Robot
Sverige, vi har ett quizresultat!

Spöade vi skiten ur SweClockers?


Medlem

Dock borde den här typen av jämförelser vara lite svåra att genomföra eftersom jag gissar på att många är besökare till bägge sidorna (Inkl mig)

Medlem
Skrivet av Cenorida:

Dock borde den här typen av jämförelser vara lite svåra att genomföra eftersom jag gissar på att många är besökare till bägge sidorna (Inkl mig)

Exakt. Jag svarade på SweC först, vilket gav bättre resultat på andra försöket här på FZ


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Frilansare

@Azureye:
Alla knep är bra knep.

Releasehästryttare

Va? Fz vann över Swec?

Skägg.
10 Chambers

En liten, liten revansch!


signatur
Hedersmedlem
Kenneth Lindqvist

Huh, jag svarade på swec tidigare, så jag avstod från samma quiz på fz. Kul resultat i vilket fall som helst,

Medlem

HELT vattentät undersökning.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

@Azureye: Exakt, också därför det är färre deltagare.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Raven_cc:

fusk. FUSK!!

Ni är välkomna att utmana oss med vilket som helst av våra quiz. Handsken är kastad. I ditt FEJS!

Skrivet av Tobbe:

HELT vattentät undersökning.

Lika tät som luften i spelrummet när det vankas Quake-duell.


signatur
Medlem

@Ti994a-C64-Amiga-PC: det är ju sånt man inte ska säga högt. Nu vet vi ju varför fz hade ett högre betyg än sweclockers


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning
Skrivet av Ti994a-C64-Amiga-PC:

Huh, jag svarade på swec tidigare, så jag avstod från samma quiz på fz. Kul resultat i vilket fall som helst,

Kanske skulle vara bättre om tävlingsquizen släpptes samtidigt istället för släpande. Är lite nyfiken på hur @Gustav Höglund's monsterquiz skulle gå hos Sweclockers kunniga användarbas.


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

@Grukk: Vi får kika på en synkroniserad kunskapspenismätning gemenskaperna emellan! Med passande ämne.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

1
Skriv svar