En miljon Vermintide II på fem veckor firas med rea

Robot
En miljon Vermintide II på fem veckor firas med rea

Släpp råttorna loss – det är vår!

#fatshark, #warhammer-vermintide-2



signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Haha I see what you did there, men iaf lätt värt om du har minst en polare att lira med!

FML
Medlem

Så för att fira alla som har köpt spelet för full pris så säljer dem dte billigare till nya köpare?

Medlem

Önskar fortfarande att man fick lov att spela råttor istället. Men visst ser det trevligt ut.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Va fan, jag köpte spelet två timmar för tidigt.

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Va fan, jag köpte spelet två timmar för tidigt.

Var det via steam så kan du refunda och sedan köpa igen.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

@Red_warning: Det går men äh, det är bara 10%.

Medlem

Känns kanske som att de skulle fira med rea på season pass, när de nu släpper det.

Men det riktigt kul att det går bra för spelet, dels för att det är en svensk indi-studio och dels för att jag bara älskar spelet. Även om jag hatar RNG till en viss del och att spelet har lite små problem. Men jag är övertygad om att de kommer att fixa alla problem så småningom, Fatshark är ganska bra på att ta åt sig feedback från spelarna.

Inaktiv

Det blir ett köp såfort jag och polarn tagit oss igenom första Detta ser lovande ut och stillar ganska effektivt L4D-begäret.

Medlem

@anon_119148:

Avinstallera det första och lira tvåan direkt, det är så mycket bättre (några undantag finns).

1
Skriv svar