Ubisofts AI-assistent är övertygad om att Watch Dogs 3 är på gång

Robot
Ubisofts AI-assistent är övertygad om att Watch Dogs 3 är på gång
Medlem

Skulle bli väldigt glad om Watch Dogs 3 kom i höst eller början på 2019. Fast tror nog inte det kommer i höst. Jag vill dock att de går tillbaka till den mer allvarliga tonen från första spelet. Många tyckte det blev för mycket men jag föredrar så mörk stämning som möjligt. Watch Dogs 2 var alldeles för färgglatt och skämtsamt för min smak. Det var dock ett bra spel med bra funktioner implementerade.
Sedan måste de för guds skull få till en stabil körkänsla nån gång i sina UBI spel. Fan, det är ju bedrövligt hur de gör med den funktionen då fordonen är så pass viktiga för ett open world spel där man tar sig runt i bilar i långa stunder under speltiden.
Jag har sagt detta tidigare o kommer förmodligen få säga det efter WD3 igen. UbiSoft och fordonsfysik verkar inte gå hand i hand. Kanske var något Driver spel som funka förr men...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Gen
Medlem

Ettan var skräp, tvåan var mindre skräp, blir trean OK?

Medlem

Gillar också det mörka i första spelet, men även de spelet hade sina brister. 2an är tekniskt suveränt men töntigt. Tror 3an kommer vara lik 1an och 2an i känslan, inkl. kör-känslan, det var inte mycket dom ändrade i 2an.

ELF
Medlem

Känns som att en del grejer är bättre i 2an. Men kommer aldrig till skott att köra det pga hur det känns att köra fordon i 2an. Tyckte det var bättre i 1an.
Skrev det i en tidigare artikel. Det låter som att bilen accelererar snabbare och går snabbare än vad den faktiskt gör. Känns helkonstigt pga detta.
Det är helt klart något som måste förbättras om det skulle komma ett tredje spel.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Hade riktigt kul med tvåan och det var ju sjukt välgjort, men håller med om att en mörkare/allvarligare ton hade varit fint i trean.

Medlem

gissar trean har en brud som huvudperson.

Avstängd
Skrivet av UggleMannen:

gissar trean har en brud som huvudperson.

Det vore fantastiskt! Ser verkligen fram emot 3an. Tyckte 2an var riktigt bra. De hade verkligen gjort bra research. Inte alls "Hollywood" hacker kultur. Watch Dogs 2 är en Popkulturell orgasm.
Terminologin är klockren. Betydligt bättre än Mr Robot.
Lite bättre känsla i bilarna vore bra, ja. Samt mer musik. Tröttnade rätt snabbt på låtarna.
De får gärna behålla art direction, så skönt att på 4K TV se alla färger. Burning Man missionet var supersnyggt. Vill absolut inte att det ska återgå till deppet i ettan. Givetvis beror detta på var de lokaliserar spelet. Ettan var väl Chicago? Eller Washington.. Kommer inte ihåg. Jag hoppas de förlägger 3an i en europeisk stad, innan GTA gör det. London eller Berlin känns troligast.
Lite småsugen att spela om 2an faktiskt och köpa DLCs. Har någon på forumet spelat dem?

1
Skriv svar