Släpptrailer för lovande Halo: Online-modden Eldewrito

Robot
Släpptrailer för lovande Halo: Online-modden Eldewrito

På fredag kan du återuppleva Halo på PC, gratis!

#eldewrito, #halo, #halo-online, #mod


Medlem
Medlem

Halo 1 var ju nice i MP, sjukt buggat så de blev kul att spela det MP. Kunde köra genom berg och grejer i CTF ^_________^

Medlem

Halo är det enda jag riktigt saknar med att inte ha skaffat en XBO. Jag älskade trean och ODST, även om jag inte var särskilt förtjust i Reach. Det vore trevligt att spela lite online igen. Även om mitt 30-åriga jag förmodligen är mycket slöare än mitt 20-åriga jag, som redan då var ganska dålig på Halo 3. Risken finns ju att jag bara kommer bli helt förstörd i MP.

Eller så visar gammelgubben var skåpet ska stå. Ja, så säger vi.

ELF
Medlem

Halo Combat Evolved (xbox) då det är det enda jag kört MP (local och online). Halo 2 har jag bara kört SP.
Får hålla koll på detta då jag länge varit sugen på Halo. Borde vara dags snart för tredje spelet till pc.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Skribent

Rysningar! Hoppas detta blir bra!


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem
Medlem

Har spelat en del av den här modden. Riktigt jäkla superkul!

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Ercarret:

Halo är det enda jag riktigt saknar med att inte ha skaffat en XBO. Jag älskade trean och ODST, även om jag inte var särskilt förtjust i Reach. Det vore trevligt att spela lite online igen. Även om mitt 30-åriga jag förmodligen är mycket slöare än mitt 20-åriga jag, som redan då var ganska dålig på Halo 3. Risken finns ju att jag bara kommer bli helt förstörd i MP.

Eller så visar gammelgubben var skåpet ska stå. Ja, så säger vi.

Rätta mig om jag har fel, men skrev du mycket om betan till Halo: Reach på Nukem när det begav sig? Om jag är rätt ute minns jag att du gav en klockren lägesrapport om tillskottet av DMR, den nya Battle Rifle-plågan. Jag såg att den skymtade förbi trailern, lite av en favorit på längre avstånd!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

@Gustav Höglund: Haha, ja, det var jag. Oj, det var länge sedan. Kul att jag lyckades bevaka det så bra att någon fortfarande minns det.

Medlem

Halo 1 till PC med Custom Edition klienten är nog den bästa upplevelsen som man kunde få med Multiplayer till Halo


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Har tankat med modden till en våra spelriggar. Skriv gärna i tråden om intresse finns för en snabb stream framöver. Kanske styra ihop en spelstund med några av er?


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Halo 1 till Pc bjöd på dom roligaste multiplayer matcherna 🙂


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Ercarret:

Halo är det enda jag riktigt saknar med att inte ha skaffat en XBO. Jag älskade trean och ODST, även om jag inte var särskilt förtjust i Reach. Det vore trevligt att spela lite online igen. Även om mitt 30-åriga jag förmodligen är mycket slöare än mitt 20-åriga jag, som redan då var ganska dålig på Halo 3. Risken finns ju att jag bara kommer bli helt förstörd i MP.

Eller så visar gammelgubben var skåpet ska stå. Ja, så säger vi.

Skrivet av erikcedervall:

Rysningar! Hoppas detta blir bra!

Testade en omgång Team Snipers på Valhalla innan lunch, riktigt roligt! Spelet flöt på bra, det tog bara en minut från uppstart till att jag var inne i en match. Rekommenderar er att testa!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

@Gustav Höglund: Har en öm hand efter att ha spelat alldeles för mycket Path of Exiles på sistone, men hann i alla fall få in några träffar med mitt trogna DMR innan den sade, "nej, du ska banne mig vila lite". Så fort jag loggades in bara flödade nostalgin genom varje por i min kropp. Jag hade glömt hur mycket jag saknat Halos multiplayer. Jag har inte spelat något Halo sedan Reach, så det var ju ett satans tag sedan sist.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

@Ercarret: Samma här! Nostalgifaktorn var skyhög.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

1
Skriv svar