Le mot kameran Kratos – fotoläge på gång till God of War

Robot
Le mot kameran Kratos – fotoläge på gång till God of War

Anländer i en kommande uppdatering.

#god-of-war, #santa-monica


Medlem

Inte trodde jag att Kratos kunde se skräckinjagande ut om han brast ut i ett stort leende. Tji fick jag.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Är det verkligen nån annan än utvecklarna och eventuellt recensenter som använder denna typ av verktyg? Jag har aldrig ens tänkt tanken på att gå in i fotoläget i spel

Medlem
Skrivet av Sn4rk:

Är det verkligen nån annan än utvecklarna och eventuellt recensenter som använder denna typ av verktyg? Jag har aldrig ens tänkt tanken på att gå in i fotoläget i spel

Givetvis finns det kreativa personer som gillar tanken att kunna ta snygga, och även relativt avancerade, bilder.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Inaktiv

Det finns en sida med "fotogtafier" från spel. Kommer ej ihåg namnet

Medlem

@Sn4rk: finns photomode i ett spel sitter jag förmodligen lika mycket i det som det faktiska spelet.


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Sn4rk:

Är det verkligen nån annan än utvecklarna och eventuellt recensenter som använder denna typ av verktyg? Jag har aldrig ens tänkt tanken på att gå in i fotoläget i spel

Jag tänkte ungefär likadant tills jag spelade Horizon. Jösses vad det togs bilder i det spelet!

Medlem
Skrivet av Margy:

Jag tänkte ungefär likadant tills jag spelade Horizon. Jösses vad det togs bilder i det spelet!

Men det är för alla er snuskhummrar där ute som det är en gåva för!?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Men det är för alla er snuskhummrar där ute som det är en gåva för!?

Ja, det är så erotiska linjer och former på robotarna i Horizon.

1
Skriv svar