MTV: Green Day större än The Beatles

Robot
Medlem
MTV: Green Day större än The Beatles

Förmodligen för att större delen av Beatles fans inte är varken unga eller gamers.

Medlem

Aftonbladet ringde, de vill ha tillbaka sin rubrik.

Medlem
Skrivet av Dah Butlah:

Aftonbladet ringde, de vill ha tillbaka sin rubrik.

+1


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Redaktör
Skrivet av Dah Butlah:

Aftonbladet ringde, de vill ha tillbaka sin rubrik.

Äh! Det är ju en strålande rubrik.


signatur

Aftonbladet ringde, de blev så impade av min rubrik att de erbjöd mig jobb på stående fot. Jag slutar efter dagens nyhetspass, Tompa! Hädanefter ska jag fota topless-damer i Cannes och bevaka det där kungliga bröllopet på heltid.

Redaktör

NOOOOO!!!!!!


signatur
Medlem

Kanske för att dagens ungdom skär sig, klär sig i totalt svart mörker, sminkar sig som likbleka och lyssnar på band som är förjävligt förbannade.

Ge mig ett Johnny Cash Guitar Hero och jag förbeställer det direkt.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Aftonbladet ringde, de blev så impade av min rubrik att de erbjöd mig jobb på stående fot. Jag slutar efter dagens nyhetspass, Tompa! Hädanefter ska jag fota topless-damer i Cannes och bevaka det där kungliga bröllopet på heltid.

Det tog nog ett tag att bestämma sig men när de slängde in ett paket kakor så var saken spikad och klar eller hur? Vi förstår dig det är svårt att motstå gratis kakor. "Join us we got cookies!"


signatur

I got a Goldenshower.

Personligen har jag inte gillat band-GH/RB av den anledning är att det blir tjatigt snabbt speciellt om man kör mot random people online och det blir metallica efter metallica efter metallica. Även om 50% av låtarna är andra band, så blir det lite för mycket av samma sak än hur bra gruppen i fråga är.

Personligen tycker jag RB/GH ska inrikta sig på genres inom musik istället för ett band, t.ex. "Guitar Hero - Rock it" som dom fyller mer AC/DC, Zakk/BLS, GnR, Metallica, Lynyrd och liknande. Känns mer varierat då, GH - Van Halen och GH - Metallica är mina absolut minst spelade av alla GH jag har i hyllan, just pga det inte känns varierat då jag mest kör online.

Dessutom med genres så slipper jag köpa saker som "GH - Rap it!"... ;o)

Medlem

green day är iofs sämst


signatur

where are you going to stand the buss wit the high benzin+

Inaktiv
Skrivet av Remus:

Kanske för att dagens ungdom skär sig, klär sig i totalt svart mörker, sminkar sig som likbleka och lyssnar på band som är förjävligt förbannade.

Ge mig ett Johnny Cash Guitar Hero och jag förbeställer det direkt.

Här har vi ett inlägg där det inte är mycket rätt.

Medlem

Skulle säga att jag är väldigt mycket mer bekant med beatles låtar än green day låtar i alla fall,.

Medlem

RB:Beatles var bra, klart finare grafik än de tidigare GH/RB jag testat.

Inaktiv

Hur liras green day på GH? mata powerchords i 3minuter? 2-3knappar konstant intryckta.

Medlem

Green day gör riktigt bra musik! Jag förstår inte varför ni klagar? Jag antar väl att ni tycker dem är fags som har eyeliner (Villket jag tycker är förjävligt). Men dem gör trots allt förbannat bra musik och har gjort bra album som tex, Dookie. Men tycker man att dem inte är bra så behöver man ju faktist inte köpa. Dem har redan gjort beatles som jag tycker är SKIT.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Dah Butlah:

Aftonbladet ringde, de vill ha tillbaka sin rubrik.

Äh! Det är ju en strålande rubrik.

Jag ser vad ni gjorde där!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av tavener:

Green day gör riktigt bra musik! Jag förstår inte varför ni klagar? Jag antar väl att ni tycker dem är fags som har eyeliner (Villket jag tycker är förjävligt). Men dem gör trots allt förbannat bra musik och har gjort bra album som tex, Dookie. Men tycker man att dem inte är bra så behöver man ju faktist inte köpa. Dem har redan gjort beatles som jag tycker är SKIT.

Haha okej, så Beatles är skit men Green Day gör riktigt bra musik och möjligen det enda negativa för en del är att dom har eyeliners. Nej jag håller inte med dig alls förutom det där med eyeliners.

1
Skriv svar