Ny Venom-trailer - med Venom!

Skägg.
10 Chambers
Ny Venom-trailer - med Venom!

Vet att jag gnällde på den förra trailern för kommande Venom-filmen (för att den saknade Venom) men i den senaste jobbar man ikapp ordentligt. Jag gillade allt, särskilt de inre monologerna, men inte superförtjust i plastigheten i slutscenen.


signatur
Releasehästryttare

Nice, såg bra ut!

När han fick sina krafter påminner mig om den här uppkommande filmen jag hoppas blir bra också

Skägg.
10 Chambers

@Devan: Haha, så Tom Hardy gör två filmer där han pratar med "uppgraderingar" av sin kropp.


signatur
Releasehästryttare
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Devan:

What! De är ju lika både till utseende och sätt.


signatur

Vad farao gör Michelle Williams i den här filmen?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tonen verkar lite off, känns som att man är ute efter ”dark and gritty” medan Tom Hardy gör en lättsam Marvel-film.

Tråddemonen
Testpilot

@Carl Johansson-Sundelius: Känslan från trailern känns mer riktat som Alex Mercer i prototype än vad det känns som en spiderman skurk.

Skägg.
10 Chambers

@Zimpan: Haha, tänkte inte på det.


signatur
Releasehästryttare

@Carl Johansson-Sundelius:

Aldo jones Släppte idag en omgjord version av bägge trailers där de är i 4k 60 fps och det är så grymt mycket snyggare än orginal trailern.

Asså fan, hoppas Hollywood börjar släppa fler filmer i 60 fps snart, hört att Avatar uppföljarna skall vara i det formatet men det är ju inte förens julen 2020 som den släpps på bio :/

Releasehästryttare

Trailer 2 kom ut nyss:

Releasehästryttare

The Nerdist har blandat flubber med venom trailern, resultatet är grönt

Releasehästryttare

Tydligen enligt de som sett filmen säger att det är sämre än Spiderman 3 som va ganska rutten.

Tråkigt, det va ju en av två höst filmer man såg fram emot, den andra är ju Wrech it ralph 2, den lär ju inte suga i alla fall?

Om ni inte sett Upgrade än så rekommenderar jag att ni ser den i stället!

1
Skriv svar