Prissättning för Lego Universe avslöjad

Robot
Prissättning för Lego Universe avslöjad
Medlem
Prissättning för Lego Universe avslöjad

um.. Hur kan Lego Universe kosta så mycket? Det är Lego... Universe...

Medlem
Skrivet av mrpeters:

um.. Hur kan Lego Universe kosta så mycket? Det är Lego... Universe...

Har du sett vad riktigt Lego kostar? det kostar multum så detta är snuskbilligt i jämförelse! Men fan vad lat egentligen, sätta sina ungar framför en dator, ungar borde vara ute och röra sig, om dom får detta lär dom ju aldrig vilja gå ut. När man är äldre får man sitta ner och lata sig

Medlem

Man kan köpa Blockland istället, det har ingen månads avgift och är gratis Online. Kostar också runt ca 120kr.

Medlem

Kikade lite på Blockland och även om det verkar ha en del egenskaper som kan jämföras med Lego så är det inget som kan ersätta ett MMO som väcker härliga barndomsminnen till liv. Om man nu bara haft tid att spela ett MMO så hade detta utan tvekan fått en chans.

/ LordDaimos

Medlem

Jag och mina barn (7 och 11) har varit med i betan ett tag nu - och tyvärr måste jag säga att det är ganska trist och enformigt spel. Till och med barnen, som jag trodde skulle älska det då de gillar LEGO Star Wars, LEGO Indiana Jones, LEGO Batman, håller med, det är samma tråkiga sak hela tiden. I början tjatade de om att få logga på och spela, nu vill de inte ens om jag frågar. Synd, det hade kunnat bli hur kul som helst.

Medlem

Som vanligt så krävs bra spelare för att göra ett mmo kul, och med målgruppen för Lego så lär knappast story eller annat utvecklas mycket, och jag är rädd att den kreativitet som spelet skulle ha behövt saknas. Luktar flopp

1
Skriv svar