Se reprisen – Veckans stream med Deep Rock Galactic

Robot
Se reprisen – Veckans stream med Deep Rock Galactic

Nytt spel varje onsdag. Alla måste titta!

#daikatana, #dvärgar, #veckans-stream


Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Kan spel som tidigare streamats komma tillbaka? Är övertygad om att många vill se hur bondgården tagit sig


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Skägg.
10 Chambers

@Grukk: Inte i onsdagsstreamsform, i alla fall inte till en början. Spontan lunchstream? Absolut.


signatur
Medlem

Finns det något i listan ni helst inte ser vinner?

Moderator | Testpilot
Skrivet av jOnÄTÄn:

Finns det något i listan ni helst inte ser vinner?

Haha försök inte Blir ju antagligen så att alla röstar på det spelet om de namnger det


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Fragtjuv

Snälla låt Daikatan vinna!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

@uberpwnage2.0: ja? Kan rockshark så kan FZ 😄

Medlem

Daikatana, plzzzz

Medlem

Tycker Daikatana skall få sig en chans till i livet.

Medlem

Broken Ground är ju gratis, men varför inte? Ni kanske kan testa och se vad alla mikrotransaktioner är och hur roligt det är att spela utan dem.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Deep rock är rätt kul.
Säkert roligast att titta på också


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Saknar Action Biker i listan...

Medlem
Citat:

Men framför allt kommer vi att spela titlar som vi inte känt på förut, så att våra första steg i de nya världarna blir ett utforskande som förhoppningsvis ger köpråd såväl som underhållning.

Känns som Daikatana är fel spel baserat på den beskrivningen. Alla vet vad det är för spel, alla vet att det är skit, och alla som röstar gör det bara för att de vill se er lida. Daikatana är inte kul att spela, och ännu tråkigare att se någon annan spela.

Medlem

Daikatana <3

Nästa vecka skulle jag dock vilja nominera Frostpunk som kommer ut imorgon (inatt?)!


signatur

Nämen!

Medlem

Givet, Daikatana såklart!

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Haha försök inte Blir ju antagligen så att alla röstar på det spelet om de namnger det

Reversed psychology: "Välj gärna spel X för det vill vi spela!"


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Haha försök inte Blir ju antagligen så att alla röstar på det spelet om de namnger det

Ja? Tror du jag vill att de ska ha kul på jobbet?

Medlem

vart nominerar man kommande spel? vore ljuvligt att se Calle överleva hajar på en flotte!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Grymgreger:

vart nominerar man kommande spel? vore ljuvligt att se Calle överleva hajar på en flotte!

Vad hyser du för agg mot mig? Vi kikar igenom diskussionerna kring varje stream för att hitta lämpliga kandidater.


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: glömde skriva att jag menade i spelet Raft... inte på en riktig flotte...

Skägg.
10 Chambers

@Grymgreger: Det var underförstått


signatur
Medlem

Onsdagsstreamen är ett härligt avbrott mot streamen av vissa andra spel, (PUBG hosthost!!)

Nominerar SOMA till nästa gång, 😱


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Men komigen dajkatana!

Medlem

Röstade Daikatana och jag skulle inte rösta på ett spel jag inte själv skulle spela. Jag körde spelet under förra årets FZ Challenge (körde dock inte klart det) och kommer nog köra det i år igen då det finns saker i det som jag gillar. Jag har spelat betydligt sämre spel än Daikatana och jag ser en del saker som senare kom att bli en del av Deus Ex (originalet, kan vara det bästa FPS spelet jag spelat någonsin).

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av PcGamer:

Röstade Daikatana och jag skulle inte rösta på ett spel jag inte själv skulle spela. Jag körde spelet under förra årets FZ Challenge (körde dock inte klart det) och kommer nog köra det i år igen då det finns saker i det som jag gillar. Jag har spelat betydligt sämre spel än Daikatana och jag ser en del saker som senare kom att bli en del av Deus Ex (originalet, kan vara det bästa FPS spelet jag spelat någonsin).

Daikatana släpptes väl typ samtidigt som Deus Ex? Jag vill minnas att jag valde om jag skulle köpa Deus Ex eller Daikatana vid release. Vart det förstnämnda, ett av de bättre besluten man fattat i gamingväg.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Daikatana släpptes väl typ samtidigt som Deus Ex? Jag vill minnas att jag valde om jag skulle köpa Deus Ex eller Daikatana vid release. Vart det förstnämnda, ett av de bättre besluten man fattat i gamingväg.

Haha


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Moderator | Testpilot

Skulle vilja se någon form av coop spel i en stream någon gång. Kanske svårt att hitta men finns alltid något.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

@uberpwnage2.0: Har inte övriga streams haft ett överflöd av juvenila multiplayer spel och dylikt skräp..

Avstängd

@Grymgreger: hade dock varit roligare på en riktig flotte haha.


signatur

PS5 och inget annat.

12
Skriv svar