Rykte: Fortnite kommer till Switch med exklusivt innehåll

Robot
Rykte: Fortnite kommer till Switch med exklusivt innehåll
Medlem

Ja varför inte. Kan ju vara kul att prova lite, om det är gratis som till alla andra plattformar dvs. Däremot vet jag inte om lokal mp med 4 pers i ett läge gjort för 100 är så himla skoj.

Medlem

Kommer då bli samma historia som med Spelstationen, ingen crossplatform
Nintendo är mer kontrollerande över sin platform än sony så kommer aldrig hända där
Som är synd :>


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Kommer då bli samma historia som med Spelstationen, ingen crossplatform
Nintendo är mer kontrollerande över sin platform än sony så kommer aldrig hända där
Som är synd :>

Ne, Nintendo tillåter Crossplay. Kolla på Rocket Leauge. Att Nintendo skulle vara mer restriktiv än Sony stämmer definitivt inte.

Avstängd

Njae, varför skulle Nintendo spendera någon större del på ett spel "som alla vet vad det redan är" på E3 i sin Treehouse bara för att det kommer till deras Switch? Lär säkert läggas mer krut på Smash och andra Nintendo-baserade spel.

Vill se Smash, vill se Pokémon Switch!

Medlem

Skulle vara kul!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

NuZ
Testpilot

@Godofcheese: De stämmer inte. Det ända som Nintendo är hårda på är youtube och twitch men de har de ”mjuknat” lite på.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

För mig som inte är något fan av de Nintendoexklusiva-titlarna, men som gillar det bärbara formatet, är det här intressant. Kanske att det går att motivera ett Switch-köp framåt Black Friday...


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Cenorida:

Ne, Nintendo tillåter Crossplay. Kolla på Rocket Leauge. Att Nintendo skulle vara mer restriktiv än Sony stämmer definitivt inte.

Även Minecraft.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Skägg.
10 Chambers

Jag tror vi är förbi punkten där man kan säga ”det skulle funka på Switch”. Det är en spelplattform som lyckas överbrygga gapet mellan traditionellt stationärt spelande och bärbart.


signatur
1
Skriv svar