Nya uppgifter bekräftar att CD Projekt visar upp ett rollspel på E3

Robot
Nya uppgifter bekräftar att CD Projekt visar upp ett rollspel på E3

Allt lutar mot Cyberpunk 2077 på årets mässa.


Medlem

Är mer en BioWare fan än CD Projekt Red fan när det kommer till rollspel, men detta ser intressant ut. Cyberpunk är ju inte fel, och trailer som kom för några år sedan fick upp min hype med. Håller tummarna det blir riktigt kul! Låt oss se vad de visar på E3 (om de visar något)!

Medlem
Citat:

Hur är hypen hos er läsare?

Att det hintas om att de kanske ska visa spelet gör att man blir hyped för visningen, mer än för spelet som vi ju faktiskt inte vet någonting om. It´s like hype within the hype. Men förväntningarna på spelet är ju extrema. The Witcher 3 la ribban för vad CDPR kan göra, nu ska de höja den. Jag hoppas bara att de inte går i fällan och visar spelet för tidigt. Visar de det på E3 i år vill jag ha release på våren 2019.

Medlem

"Kräkhypade", fantastiskt! Adderar detta till mitt vokabulär!

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Bennii:

Att det hintas om att de kanske ska visa spelet gör att man blir hyped för visningen, mer än för spelet som vi ju faktiskt inte vet någonting om. It´s like hype within the hype. Men förväntningarna på spelet är ju extrema. The Witcher 3 la ribban för vad CDPR kan göra, nu ska de höja den. Jag hoppas bara att de inte går i fällan och visar spelet för tidigt. Visar de det på E3 i år vill jag ha release på våren 2019.

Eller hur! Jag hade inte tackat nej till en repris på Bethesdas Fallout 4-avtäckning. Mycket gameplay som avslutas med "Spelet släpps om 6 månader!"

Det sistnämnda är nog för mycket att hoppas på, dock.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Hypen är på absolut högsta nivå.


signatur

Meep!

Medlem

Jag hoppas bara att vissa rykten kring arbetsförhållandena inte påverkar slutprodukten, bra nyfiken på vad det kommer att bli för typ av spel.

Medlem

Går ryckten om att det är ett FPS, blandat med 3dje person i vissa delar. Kanske kan bli bra vetifan hur jag känner inför det dock om det stämmer. Hype lvl over 9000 för mig iaf

Medlem
Medlem

hmm.. så chansen finns att det är Witcher 4?

Medlem

Så fort man började prata om multiplayerelement började jag dra öronen åt mig. Hoppas ändå att det kan bli nåt bra.....

1
Skriv svar