Efter Get Even – ett skräckspel i skuggan av Tjernobylolyckan

Robot
Efter Get Even – ett skräckspel i skuggan av Tjernobylolyckan

The Farm 51 ska ta oss tillbaka till 1986.

#chernobylite, #get-even, #the-farm-51


Releasehästryttare

Får hoppas att de kan göra ett bättre spel nu då, såg fram emot Get even tills jag såg vad folk tyckte om spelet, så nej spelade det inte själv.

Medlem

Låter riktigt spännande. I smell S.T.A.L.K.E.R. Hoppas de får till något bra av det.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Avstängd
Skrivet av Devan:

Får hoppas att de kan göra ett bättre spel nu då, såg fram emot Get even tills jag såg vad folk tyckte om spelet, så nej spelade det inte själv.

Okej. Det var synd. De hade helt fel kan jag bekräfta. Det var otroligt bra. Jag rekommenderar verkligen att inte läsa/lyssna på andra människors åsikter. Jag gjorde så förut, men för ca 15 år sedan slutade jag helt med det, och vips så blev all media jag konsumerar flera gånger bättre.
Ett absolut superbra levandstips

Inaktiv

@Critical: Hmmm jag tror mig förstå vad du menar att man ska försöka gå in "ren" i upplevelser men det du säger där är otroligt riskfyllt och inte alltid så smart för konsumenten. Tänk spel som No Mans Sky och Sea of Thieves bara för att nämna ett fåtal. Nu säger jag inte att de är objektivt dåliga men många har nog klarat sig ifrån att kasta bort pengar på de spelen just tack vare recensioner och snack.

Avstängd
Skrivet av anon_119148:

@Critical: Hmmm jag tror mig förstå vad du menar att man ska försöka gå in "ren" i upplevelser men det du säger där är otroligt riskfyllt och inte alltid så smart för konsumenten. Tänk spel som No Mans Sky och Sea of Thieves bara för att nämna ett fåtal. Nu säger jag inte att de är objektivt dåliga men många har nog klarat sig ifrån att kasta bort pengar på de spelen just tack vare recensioner och snack.

Jaha.... Nä jag har inte läst någons åsikt om något av de spelen, men vet liksom att jag aldrig kommer spela dem. Tror alla har sitt eget sätt att skapa sig en uppfattning om saker och ting.
Men du har helt rätt. "ren" in i upplevelsen var ett bra uttryck.
Ibland går man ju på nitar och köper spel man märker att man bara inte gillar. Personligen bryr jag mig inte om det. Det rinner ut i sanden, men för folk med begränsat med tid eller pengar kan det säkert vara superstörigt, och de kanske känner nån slags grisen i säcken grej över det hela. Själv tänker jag att det inte spelar så stor roll om en gris är dålig när man har ett helt slakteri till sitt förfogande. (sämst analogi)

Medlem

Jag håller faktiskt precis på att spela Get Even, köpte det på rea för ett tag sen. Visst har det brister, men det är samtidigt ett intressant och lite annorlunda koncept som är väl värt att testa. Men det är ju inget man ska köpa om man är sugen på en shooter direkt.

Medlem

Get Evan är fan de sämsta spelet jag lirat, inte värd pengarna

1
Skriv svar