Veckans stream - Toktrubbel i Tarkov

Robot
Veckans stream - Toktrubbel i Tarkov

Escape from Tarkov vann omröstningen. Kl 13 på onsdagen körde vi. Kaos!


Medlem
Frilansare

Kan behöva det...

Releasehästryttare

Nominerar Mechs V Kaijus till nästa veckas stream.

Medlem

Jag är med i chatten!


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

Ohhh...en mycket intressant stream. Får dock se den ikväll.
Men är själv väldigt intresserad av spelet.
Tänkte dock vänta tills det släpps på Steam så priset blir förhoppningsvis mer pressat.

Backloggens befriare

Missar tyvärr veckans stream på grund av Florens.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Jag nominerar Cobalt W.A.S.D från vår alldeles egna Khaile2!
En sjyst khille som ger folk nycklar både till höger och vänster, så eran snål-chef (säkert skåning!) kan inte klaga på utgifterna ens! Fast han kan säkert hitta annat att klaga på för att hålla sig glad, såsom exempelvis att vi klarar av att uttala ordet "kex" här i nollåtta

Se så, sluta jiddra, börja streama!


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av keffkebab:

Missar tyvärr veckans stream på grund av Florens.
https://i.imgur.com/5e05sUo.jpg

Det måste vara den enda godtagbara ursäkten.


signatur
Medlem

@keffkebab: taget från kyrkan på höjden? Satan vad jag hade ont i vaderna efter den backen. 😋

Blir det någon tripp till Pisa?

Backloggens befriare

@Frisell: nej, inte just denna bilden. Den är ifrån Piazza Michelangelo, som var en etapp på väg upp till San Salvatore al Monte för oss.
Hade lite lösa planer på att åka till Pisa idag, men valde att stanna i Florens en dag extra istället, imorgon bär det av längre inåt landet och Modena!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Hur gör man för att komma med förslag på spel som ni ska streama? Jag har öppet utmanat @Joakim Bennet på Steel Division: Normandy 44, men han darrade av skräck och vågade inte anta utmaningen. Nu vill jag se honom möta @Carl Johansson-Sundelius istället!


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Roy Batty:

Hur gör man för att komma med förslag på spel som ni ska streama? Jag har öppet utmanat @Joakim Bennet på Steel Division: Normandy 44, men han darrade av skräck och vågade inte anta utmaningen. Nu vill jag se honom möta @Carl Johansson-Sundelius istället!

Vi plockar upp tips i trådarna kring streamsen, och tanken med just onsdagsstreamen är att köra sånt som är lite omtalat för stunden, som vi inte lirat. Men håller med, Jocke borde plocka upp handsken!


signatur
Medlem

Lol! Under Skyllten! Är det du som är där eller är det jag? hahahahahahaha

Medlem

Hur många har vi här inne som brukar köra, jag har kört en del, mestadels solo och det brukar sluta med en ond bråd död. Så om det finns några fler som brukar spela och känner för att teama upp någon gång.

1
Skriv svar