Här är nya Red Dead Redemption 2-trailern!

Robot
Här är nya Red Dead Redemption 2-trailern!

Se den här med oss. Berätta sedan vad du tycker!


Frilansare

Rafflande spänning. Jag och Tomas, som håller Red Dead högre än GTA, är fånigt pirrga av upphetsning. Men VILL se ordentlig gameplay. Är det troligt?

Medlem

Spännande! Inte troligt med gameplay om man ska gå på vad Rockstar brukar leverera.
Ser fram emot att få lära mig om lite features, inte bara fina vyer. Håller tummarna för ett förstapersonsläge fast det har de kanske redan bekräftat?

Releasehästryttare

Ja herregud va upphetsade ni är på Fz för Rdr2 då

Frilansare
Skrivet av Devan:

Ja herregud va upphetsade ni är på Fz för Rdr2 då

Eller hur! Som små barn på Andys Lekland!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Joakim Bennet:

Eller hur! Som små barn på Andys Lekland!

Andy's? Det är Leos som gäller numera. Eller Laserdome.


signatur
Redaktör

signatur
Frilansare
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Andy's? Det är Leos som gäller numera. Eller Laserdome.

#leklandsdöden!

Skägg.
10 Chambers

Är klockan 17 snart?


signatur
Medlem
Medlem

9882 visningar just nu

Medlem
Medlem

Såg helt fantastiskt ut, bör väl dyka upp gameplay på E3 iaf så bara en månad bort!

/ LordDaimos

Medlem

Yee-haw. Gött att se John Marston!

Medlem

Mamma Mia Pizzeria! Oktobermums!

Medlem

Ingen vidare trailer men spelet blir säkert bra.

Frilansare
Skrivet av Sillgam:

Ingen vidare trailer men spelet blir säkert bra.

Håller med, mer "intressant" än bra då den visar upp ett rikt persongalleri. Hade velat se fler storslagna vyar också

Frilansare

1899 är också ett intressant årtal, har man gått ut med det exakta tidigare?
Verkligen tiden där två världar möts och börjar kollidera. Tänk, 15 år senare börjar första världskriget...

Medlem

America, 1899. The end of the wild west era has begun as lawmen hunt down the last remaining outlaw gangs. Those
who will not surrender or succumb are killed.

After a robbery goes badly wrong in the western town of Blackwater, Arthur Morgan and the Van der Linde gang are forced to flee. With federal agents and the best bounty hunters in the nation massing on their heels, the gang must rob, steal and fight their way across the rugged heartland of America in order to survive. As deepening internal divisions threaten to tear the gang apart, Arthur must make a choice between his own ideals and loyalty to the gang who raised
him.

From the creators of Grand Theft Auto V and Red Dead Redemption, Red Dead Redemption 2 is an epic tale of life in
America at the dawn of the modern age. Coming October 26, 2018 to PlayStation 4 and Xbox One systems.

Avstängd

Har aldrig spelat något RDR-spel, men ni som har: hur ställer ni er till att det nu äntligen har ett release-datum?

Känns det skönt?
Känns det oroväckande? Alltså, risken att det släpps mindre oputsat än dess föregångare?

Vore kul om det kom till PC så man fick testa detta GTA: Western Edition! ^_^

Gnällkuk

Ansiktsanimationerna och grafiken i övrigt börjar se rätt daterad ut, trailern var också ganska intetsägande och berättade lite löst om karaktärerna. Hade hellre velat få ett bättre grepp om vad main story var. Jag tvekar dock inte på att det kommer att vara ett bra spel, men det blir nog att vänta ett år eller så på PC-releasen. 30fps med halvok grafik q4 2018, nja...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av zumo:

America, 1899. The end of the wild west era has begun as lawmen hunt down the last remaining outlaw gangs. Those
who will not surrender or succumb are killed.

After a robbery goes badly wrong in the western town of Blackwater, Arthur Morgan and the Van der Linde gang are forced to flee. With federal agents and the best bounty hunters in the nation massing on their heels, the gang must rob, steal and fight their way across the rugged heartland of America in order to survive. As deepening internal divisions threaten to tear the gang apart, Arthur must make a choice between his own ideals and loyalty to the gang who raised
him.

Påminner om bakgrundsstoryn till TV-serien Godless.

Skrivet av tricky:

Ansiktsanimationerna och grafiken i övrigt börjar se rätt daterad ut, trailern var också ganska intetsägande och berättade lite löst om karaktärerna. Hade hellre velat få ett bättre grepp om vad main story var. Jag tvekar dock inte på att det kommer att vara ett bra spel, men det blir nog att vänta ett år eller så på PC-releasen. 30fps med halvok grafik q4 2018, nja...

Inte så säker på att det blir någon PC release den här gången heller. Men man får ju hoppas.

Medlem

Ahmaaagadddddd tur man nyss made the holy trinity complete genom att addera en PS4 Pro till kollektionen.

Jag älskar att se folk rage över att de särbehandlar PC-spelare. Kan det inte vara så enkelt att open-world spel som GTA/Red Dead är mycket enklare att utveckla med konsol i åtanke, som förutom att ha typ exakt samma hårdvara och därav enklare optimerat, även kan utgå från handkontroller och funktioner som aim-assist. Jag vet inte? Inga belägg direkt. Men känns ju ganska klart att de borde vara mycket enklare. Nog för att Rockstar bör ha resurser till båda.. men så hemskt kan de väl inte vara som smått fanatisk gamer as myself att äga både en konsol(er), och en PC att lira på. Annars får man ju så lov att vänta x)...

GTA 5 var det ju ganska självklart så med till en början, då de fortsatt utvecklat på spelet i stort sett hela tiden. Från början fanns ju knappt online-läget eller FPS osv. FPS, som gör det mycket mer anpassat till PC, tog säkerligen längre tid att utveckla, medans de kunde skeppa ut spelet i tredjeperson tidigare, till då konsoler. Skulle de vänta och inkluderat allt från början är ju frågan om inte de vore GTA vi fortfarande väntade på.

Galet fet trailer förövrigt

Medlem

Speechless... No need to comment

Medlem

@tricky: med tanke på hur fint GTAV flöt på PS4 är jag inte orolig för detta.

Medlem

Fina miljöer, men trailern visade tyvärr inte så mycket gameplay.

Jag hoppas verkligen att RDR2 kommer till PC, har inte så stor lust att spendera en massa pengar på en konsol bara för ett spel.


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

Ambassadör
Xbox

Kommer nog att bli väldigt trevligt på Xbox One X!

Jag är dock inte överförtjust i den sena settingen, hade föredragit tiden strax efter inbördeskriget, betydligt intressantare enligt mig. Om det nu stämmer vill säga.


signatur

Jump in.

Medlem

Kommer bli toppen känner jag. Samt också att få se lite av en yngre John Marston gillar jag (man kan se han i klippet 1:41)


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

@zumo: De släpper det på konsoler först för att folk ska dubbeldippa. Dessutom säljer konsolerna fler AAA-titlar och är näst intill omöjliga att piratkopiera till. Det är inte direkt svårare att utveckla spel till PC, och vilken genre spelet har är helt irrelevant.

Edit: Med GTAV var väntan värd det dock imo. Riktigt bra PC-port.

123
Skriv svar