Här är nya Red Dead Redemption 2-trailern!

Medlem

Jag har inga krav, bara att dom släpper en riktig bra version till PC och co-op, då är jag nöjd... En omöjlig uppgift alltså...


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Ett köp blir det garanterat, men är besviken på den halvdassiga grafiken. Dafuq is up with that 2018? Antingen släpper de trailers där grafiken inte lever upp till releasen, eller trailers med medioker grafik/animation.
När han drar tillbaks hanen på revolvern för att skjuta snabbt så ser det ut som att han har gips på sig, sjukt stelt. Runt 1:52.

Medlem

Ser ju riktigt mysigt ut! Som väntat med andra ord! Blir antagligen ett par hundra timmar framför ps4, sippa på en kaffe och bara rida runt och njuta av miljön och stämningen! HYPE

Medlem

Måste jag köpa en PS4 Pro för att kunna lira i 30 fps?


signatur

Meep!

Medlem

Nästan lite sugen på att dra igång min PS3 under sommaren och äntligen ta tag i å spela igenom RDR. Hade gärna sett en remake/update till PS4:an i samband med RDR2 i ett fett dubbelpaket.

Medlem

Såg väl inte så värst intressant ut, reagerade mest på hur styltiga animationerna såg ut. Lär bli kanon dock, litar på Rockstar.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Andy's? Det är Leos som gäller numera. Eller Laserdome.

Eller det tveksamma Janne Banans Lekland i Västervik


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Din cowboy "trailer" var helt klart bättre!... wtf XD


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

En trailer man lika gärna kunde ha varit utan är den spontana känslan.

Medlem

Ingen vidare trailer imo. Inget som imponerade direkt. Hade det inte varit rdr hade ingen brytt sig.

Gnällkuk
Skrivet av Sisyr:

Påminner om bakgrundsstoryn till TV-serien Godless.

Inte så säker på att det blir någon PC release den här gången heller. Men man får ju hoppas.

Har väldigt svårt att se att det inte blir någon PC-release. Porta från PS3 till PC var rejält mycket lurigare än PS4.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Vill ni se trailern i riktigt hög kvalite har Gamersyde en nerladdningsbar version på 500MB (finns på torrent). 32Mbit/s H264
https://www.gamersyde.com/news_red_dead_redemption_2_new_trai...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Eller det tveksamma Janne Banans Lekland i Västervik

Var det där du fick ditt nick?


signatur
Medlem

@tricky: fast varför porta ps3 versionen som var kass (jämfört med 360 versionen) till PC? Xbox 360 versionen gick ju bra att porta till Xbox One och borde gå enkelt att porta till PC om de bara vill.

Medlem
Skrivet av tricky:

Ansiktsanimationerna och grafiken i övrigt börjar se rätt daterad ut, trailern var också ganska intetsägande och berättade lite löst om karaktärerna. Hade hellre velat få ett bättre grepp om vad main story var. Jag tvekar dock inte på att det kommer att vara ett bra spel, men det blir nog att vänta ett år eller så på PC-releasen. 30fps med halvok grafik q4 2018, nja...

Håller med. Grafiken är tillräckligt snyggt för att inte störa sig på det dock. Men jag tycker spelet verkar lite överskattat. Det blir säkert kul, men efter att alla ha spelat färdigt det så suktar nog många efter GTA6, snabbare än vad man kan tro.

Medlem

Varför ser grafiken ut som det vore max payne 2

Medlem

Tror det börjar bli dags att Rockstar byter spelmotor nu. Detta är väl samma som de använt sedan GTA IV och GTA V? Visst de uppgraderar grafiken inför varje spelsläpp, men den börjar allt se bra utdaterad ut nu...

Hursomhelst blir det ju ett givet köp
Men jag hoppas att de påbörjat utveckling av en ny generations grafikmotor till GTA 6 i alla fall


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Har 1an oöppnad till xbox 360, får väl bli 2an till ps4an i höst


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

KoP
Medlem
Skrivet av AplAy:

Har aldrig spelat något RDR-spel, men ni som har: hur ställer ni er till att det nu äntligen har ett release-datum?

Känns det skönt?
Känns det oroväckande? Alltså, risken att det släpps mindre oputsat än dess föregångare?

Vore kul om det kom till PC så man fick testa detta GTA: Western Edition! ^_^

Mindre oputsad än föregångaren är nog inte möjligt. Vill minnas att RDR drogs med en massa trubbel på PS3'an när det kom.

Medlem

Jag är grymt nyfiken på hur storslagna de öppna vidderna kommer se ut, hur vidasträckta skogarna och bergskedjorna blir.

Men framförallt är jag otroligt sugen på att smyglyssna på Soundtracket. Jag hoppas dom plockar tillbaka Jose Gonzales och lite liknande. Red Dead Redemptions musik var magisk och gjorde 50% av stämningen i spelet!


signatur

Nämen!

Frilansare
Skrivet av Struggle:

Jag är grymt nyfiken på hur storslagna de öppna vidderna kommer se ut, hur vidasträckta skogarna och bergskedjorna blir.

Men framförallt är jag otroligt sugen på att smyglyssna på Soundtracket. Jag hoppas dom plockar tillbaka Jose Gonzales och lite liknande. Red Dead Redemptions musik var magisk och gjorde 50% av stämningen i spelet!

Så enig där!
Tror också själva känslan av rymd gjorde det för mig, att bara kunna skritta omkring och se saker. Mycket av det som också gjorde The Witcher 3 så fint: att man bara kunde vara i världen!

Medlem

Hmm... hade hoppats på lite fetare grafik faktiskt men det kanske inte var det som trailern hade som fokus. Det är tydligt att man fortfarande nedgraderar för att denna generations konsoller ska orka med.

Medlem
Skrivet av tricky:

Har väldigt svårt att se att det inte blir någon PC-release. Porta från PS3 till PC var rejält mycket lurigare än PS4.

Fast GTA V släpptes från början till PS3 och 360 så de kan om de vill. Samtidigt var det nog mer att vinna på att göra ett portningsarbete eftersom den nya generationen av konsoler kom. Dock hade de kunde nöja sig med port till konsoler. Jag hoppas det kommer till PC, men jag skulle inte bli förvånad om det inte gör det.

Medlem
Skrivet av tricky:

Har väldigt svårt att se att det inte blir någon PC-release. Porta från PS3 till PC var rejält mycket lurigare än PS4.

Varför skulle dom velat porta den sämsta versionen utav spelet? 360n hade ju tillgång till samma spel, men där med bättre flyt och utseende. Hade dom velat porta hade dom nog baserat den på 360-versionen.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Jag har inte lirat RDR innan men är absolut intresserad av uppföljaren. Mina vänner har alltid sagt att ettan var helt fantastisk. Kommer köpa det så länge det får ett ok omdömme.

Dock kan jag inte påstå att det jag sett från trailers är något speciellt. Är det något jag missar? Ser rätt average ut. "Ok lite cowboys och bandit-lines.". Har dock hört att ettan var så grym mest för känslan och världen. Tror ni att det är en känsla som håller 2018 eller kan det vara så att RDR träffade rätt i den eran där open world i sig var en "utöver det vanliga"-upplevelse?

Dock är ju rockstar jäkligt duktiga på att leverera content och underhållning så tvivlar ju inte på att det blir ett kul spel.

Avstängd

Ser fram emot detta. Dom borde dock ha gjort en uppdatering till ps4 på ettan som dom gjorde med GTA V. Har aldrig spelat första spelet men skulle vilja göra det.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

I typ 15-20 års tid så har den senare westernperioden varit mer populär att göra filmer osv om. Varför? Jag tycker den äldre westerntiden var mycket härligare. Tycker inte det är så westernromantiskt när det i stort sett finns bilar.
Jag vill ha Zeb Macahans yngre dagars Amerika.

Medlem

Efter att ha spelat spel som God of War på PS4 Pro ser ju detta inte roligt ut. Man borde kunna förvänta sig med grafiskt 2018.

Medlem

Ännu en trailer som inte visar någonting av värde kan jag tycka.
Grafiken här är ju inte längre något som är en selling point då vart och vartannat spel ser ut så här idag.
Hoppas det blir kuligt men en får väl se när man får se faktiskt gameplay.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Kanske är det bara jag som inte tycker att grafiken är så himla viktig i såna här spel? För mig är frihetskänslan viktigare. Att inte känna sig låst till en zon, ett område och gå ifrån punkt a till b som i så många andra spel utan rida runt och utforska.

123
Skriv svar