Ny blodtörstig trailer från Vampyr

Robot
Ny blodtörstig trailer från Vampyr

Dontnod visar upp spelets stridssystem i all sin prakt.


Medlem

Oh, intressant! Detta kommer jag hålla ett öga på. Dels vampyrer, och dels Dontnod Entertainment..hoppas således på en djup story, både mörkare och bättre än Twilight.

Medlem

Spelade ut Life is Strange nu i veckan som jag inte lirat tidigare och trots ett lågt speltempo så var det ett mästerverk med en fantastisk handling och karaktärer som man brydde sig om. Passande indie musik flöt på under spelets gång även.

DontNod kommer greja ett stabilt spel tror jag. Absolut. Vampyr är årets andra nya toppspel/release för egen del. Sedan kommer det inte om 3 månader utan den 5 juni, så 1 månad nära ligger det.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

@CARTMAN:
Svårt det där med månaderna ;p

Ser bättre ut än vad det gjorde första gången man fick se det iallafall(gameplaymässigt). Ser fortfarande lite stelt ut, men definitivt bättre.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Spelade ut Life is Strange nu i veckan som jag inte lirat tidigare och trots ett lågt speltempo så var det ett mästerverk med en fantastisk handling och karaktärer som man brydde sig om. Passande indie musik flöt på under spelets gång även.

DontNod kommer greja ett stabilt spel tror jag. Absolut. Vampyr är årets andra nya toppspel/release för egen del. Sedan kommer det inte om 3 månader utan den 5 juni, så 1 månad nära ligger det.

Spelade igenom Life is Strange för 1 månad sen ungefär. Har fortfarande inte återhämtat mig emotionellt ännu, men ja, Dontnod vet verkligen hur man gör mästervärk Har höga förhoppningar på Vampyr!

Medlem

Såg ju sådär ut helt ärligt, men Life is Strange är ju nice. Inte säkert att vad de har lyckats åstadkomma där blöder över i Vampyr men men.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

@CARTMAN: Bah! Skyller på förkylning, fixar.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Hade höga förväntningar på detta, speciellt grafiken, men detta gav mig mobilspelsvibbar. Förhoppningsvis är det ett bra spel ändå.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Är det bara jag eller ser det sämre och sämre ut för varje ny trailer?

Medlem
Skrivet av Ichabod:

Är det bara jag eller ser det sämre och sämre ut för varje ny trailer?

Tyvärr är du inte helt ute o cyklar, kanske hade man för höga förhoppningar från första början.

Medlem

Saknat ett bra vampyrspel men detta såg ju rätt tråkigt ut. Får hoppas combat är en vääääldigt liten del av spelet. Och varför är huvudpersonen av arabisk/mellanöstern härkomst, lite out of place i ett gammaldags London?

Och snacka om att sabba stämningen med livmätare över karaktärerna...

Medlem
Skrivet av Korken:

Saknat ett bra vampyrspel men detta såg ju rätt tråkigt ut. Får hoppas combat är en vääääldigt liten del av spelet. Och varför är huvudpersonen av arabisk/mellanöstern härkomst, lite out of place i ett gammaldags London?

Och snacka om att sabba stämningen med livmätare över karaktärerna...

Kollade på trailern efter jag kommenterade och tycker det var för mycket combat och just den delen såg kanske inte så jättebra ut. Aja, får hoppas att DontNod ror detta i hamn ändå. De andra filmsnuttarna har varit bättre.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av CARTMAN:

Kollade på trailern efter jag kommenterade och tycker det var för mycket combat och just den delen såg kanske inte så jättebra ut. Aja, får hoppas att DontNod ror detta i hamn ändå. De andra filmsnuttarna har varit bättre.

Just striderna har väl varit det folk uppmärksammat som spelets svaga punk, baserat på klippen som finns att se. Förhoppningsvis är spelets övriga delar tillräckligt bra för att rädda ett svajigt stridssystem.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Skrivet av kaealy:

Tyvärr är du inte helt ute o cyklar, kanske hade man för höga förhoppningar från första början.

Håller med. Tänker att det påminner om: "Vampire: The Masquerade – Redemption".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar